Σε μια εποχή όπου η ηλεκτροκίνηση κυριαρχεί στην αυτοκινητοβιομηχανία, ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, παραμένει φανατικός υποστηρικτής των κινητήρων εσωτερικής καύσης για τα σπορ αυτοκίνητα.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ξεκαθάρισε ότι ένα αληθινό σπορ μοντέλο πρέπει να έχει «μυρωδιά βενζίνης και θορυβώδη κινητήρα».
Ο Toyoda, γνωστός και με το ψευδώνυμο “Morizo” στους αγώνες αντοχής όπως το Nürburgring 24 ωρών, εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για την περιορισμένη αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων σε πίστα, τα οποία, κατά την άποψή του, καθιστούν τους αγώνες “μάχες φόρτισης”.
Παρότι η Toyota αναπτύσσει ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα, όπως το πρωτότυπο FT-Se που αναμένεται μετά το 2026, η εταιρεία συνεχίζει να δίνει έμφαση στα παραδοσιακά fun-to-drive μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.
Η επιστροφή μοντέλων όπως η Celica ή το MR2, η συνέχεια της Supra και φήμες για νέο 86, επιβεβαιώνουν τη στρατηγική αυτή.
Η Toyota αποδεικνύεται απρόσμενος υπερασπιστής της οδηγικής απόλαυσης, σε πείσμα της παγκόσμιας στροφής στα ηλεκτρικά.
Όπως τονίζει και η θυγατρική της στην Αυστραλία, τα χειροκίνητα κιβώτια και οι κινητήρες καύσης «θα μείνουν για πολύ ακόμη», γιατί οι λάτρεις της οδήγησης συνεχίζουν να ζητούν ήχο, αίσθηση και χαρακτήρα – όλα όσα οι μπαταρίες δεν προσφέρουν ακόμα.
