Σύνδεση

Toyota

Η Toyota ρίχνει «άκυρο» στα βαρετά αυτοκίνητα

Το 2017 ο Akio Toyoda είχε κάνει μια υπόσχεση που τότε ακούστηκε σχεδόν προκλητική: η Toyota δεν θα ξαναφτιάξει βαρετά αυτοκίνητα. Οκτώ χρόνια μετά, ως πρόεδρος πλέον του ομίλου, δεν μιλά απλώς θεωρητικά. Παρουσιάζει έργο. Και μάλιστα με αποδείξεις.

Η αποκάλυψη του Toyota Gazoo Racing GR GT, μαζί το αγωνιστικό GR GT3 και το ηλεκτρικό Lexus LFA νέας γενιάς, λειτουργεί ως ηχηρό μήνυμα προς φίλους και αντιπάλους.

Στην εκδήλωση παρουσίασης, κοντά στο Fuji, ο επικεφαλής του πρότζεκτ GR GT, Takashi Doi, ήταν ξεκάθαρος: στόχος της ομάδας είναι να μεταδώσει «τη χαρά της οδήγησης και το πάθος για το αυτοκίνητο».

Το GR GT δεν είναι απλώς ένα εντυπωσιακό concept. Είναι ένα μάθημα μηχανολογίας. Αλουμινένιο πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους, V8 κινητήρας 4,0 λίτρων με διπλό turbo, τοποθετημένος χαμηλά και πίσω, και ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων τύπου transaxle, με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Όλα υπηρετούν τη φιλοσοφία της καθαρής, αυθεντικής οδηγικής εμπειρίας.

Όπως τονίζει ο Doi, η συνταγή βασίζεται στα βασικά: σωστή χωροθέτηση, ακαμψία και αεροδυναμική. Απλά λόγια, δύσκολη εφαρμογή.

Το GR GT όμως δεν είναι μεμονωμένη εξαίρεση. Η επιστροφή της Supra, η GR Corolla, η αναγέννηση του Land Cruiser, η επιβεβαίωση της νέας Celica και οι φήμες για MR2 δείχνουν μια Toyota που θυμάται ξανά τις ρίζες της.

Μοιάζει σαν τα ‘90s να επιστρέφουν. Και αυτή τη φορά, οι φίλοι της οδήγησης είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το νέο FIAT Pandina στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured