Σύνδεση

Toyota

Η Toyota ετοιμάζει το εργοστάσιο του μέλλοντος

Η Toyota ξεκινά μια ριζική επανεκκίνηση των εργοστασίων της για την παραγωγή της επόμενης γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων που θα ανταγωνιστεί την Tesla και άλλες εταιρίες.

Η αναμόρφωση περιλαμβάνει διάφορες πρωτοποριακές τεχνολογίες που έχουν τις ρίζες τους στις παραδοσιακές μεθόδους παραγωγής της Toyota, αλλά ενισχύονται με ψηφιακά εργαλεία για την εποχή των EV.

Η Toyota στοχεύει να τριπλασιάσει την παραγωγικότητα της κατεργασίας στα εργοστάσιά της. Οι τεχνολογίες Megacasting δημιουργούν οχήματα σε τρεις μεγάλες ενότητες: εμπρός, μέση και πίσω.

Χρησιμοποιώντας τεράστιες μηχανές χύτευσης, η Toyota διαμορφώνει τη βασική αρχιτεκτονική του οχήματος σε αυτές τις τρεις ενότητες, μειώνοντας την πολυπλοκότητα της συναρμολόγησης και εξοικονομώντας χρόνο.

Οι νέες μέθοδοι κατασκευής μπαταριών περιλαμβάνουν την ανάπτυξη προηγμένων μπαταριών. Η Toyota εργάζεται επίσης σε μπαταρίες στερεάς κατάστασης με εμβέλεια άνω των 1.000 χιλιομέτρων και χρόνο επαναφόρτισης 10 λεπτών.

Οι καινοτομίες στο αμάξωμα και το βαφείο περιλαμβάνουν τη χρήση πάνελ αμαξώματος από ρητίνη με γυαλιστερό φινίρισμα, εξαλείφοντας την ανάγκη για βαφή σε ορισμένες περιπτώσεις.

Η αυτοματοποίηση της τελικής συναρμολόγησης περιλαμβάνει μια αυτοκινούμενη γραμμή συναρμολόγησης, όπου τα EV οδηγούνται μόνα τους μέσα στο εργοστάσιο.

Η τεχνολογία που ελέγχεται με ραδιοσήματα καθοδηγεί τα αυτοκίνητα, ενώ κάμερες και αισθητήρες διασφαλίζουν την ασφάλεια και την ακρίβεια.

Αυτοματοποιημένα περονοφόρα ρομπότ και παλέτες μεταφέρουν τα εξαρτήματα και προηγμένα ρομπότ αναλαμβάνουν τις εργασίες τελικής συναρμολόγησης, μειώνοντας τις απαιτήσεις σε εργατικό δυναμικό και παρέχοντας ευελιξία στη διαδικασία παραγωγής.

Η αυτοματοποιημένη μεταφορά χρησιμοποιεί ρομπότ εφοδιαστικής οχημάτων για τη μετακίνηση των τελικών οχημάτων στο χώρο στάθμευσης και τη φόρτωσή τους σε μεταφορείς αυτοκινήτων.

Αυτά τα ρομπότ εξαλείφουν την ανάγκη για ανθρώπινους οδηγούς και εξοικονομούν χώρο, επιτρέποντας στα αυτοκίνητα να σταθμεύουν πολύ κοντά μεταξύ τους.

Ο στόχος της Toyota με αυτές τις καινοτομίες είναι να μειώσει σημαντικά τον χρόνο παραγωγής, το κόστος του εξοπλισμού και τις απαιτήσεις σε εργατικό δυναμικό, ενώ παράλληλα να ενισχύσει την ευελιξία και την παραγωγικότητα.

Η εταιρεία αναμένει ότι αυτές οι εξελίξεις θα είναι καθοριστικές για την παραγωγή της επόμενης γενιάς EVs, που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το 2026.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi