Σύνδεση

Toyota

Η Toyota είναι επιφυλακτική με τα μικρά ηλεκτρικά

Η Toyota αντιμετωπίζει με επιφυλακτικότητα την ιδέα ενός εξαιρετικά φθηνού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης κατασκευασμένου στην Ευρώπη, με τιμή κάτω των 20.000 ευρώ.

Αν και ανταγωνιστές όπως η Volkswagen, η Renault, η Dacia και η Citroen έχουν ήδη ανακοινώσει τέτοια μοντέλα, η Toyota δεν είναι πεπεισμένη ότι η παραγωγή τους μπορεί να είναι κερδοφόρα.

Ο CEO της Toyota Ευρώπης, Yoshihiro Nakata, δήλωσε ότι το υψηλό κόστος των μπαταριών καθιστά αμφίβολη την οικονομική βιωσιμότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος.

Παρά τις δυσκολίες, η Volkswagen σχεδιάζει να λανσάρει το ID1 το 2027, ενώ Renault και Dacia θα παρουσιάσουν νέα ηλεκτρικά μοντέλα από το 2026.

Επιπλέον, η BYD σκοπεύει να διαθέσει στην Ευρώπη ένα ηλεκτρικό minicar σε τιμή «πολύ κάτω» των 20.000 ευρώ.

Η Toyota, αν και δεν εγκαταλείπει την κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, υιοθετεί στάση αναμονής.

Ο επικεφαλής μάρκετινγκ Andrea Carlucci τόνισε ότι η αυτονομία και η ταχύτητα φόρτισης είναι κρίσιμα ζητήματα για την επιτυχία τέτοιων οχημάτων.

Ο Matthew Harrison, επικεφαλής εταιρικών υποθέσεων της Toyota Ευρώπης, δήλωσε ότι τα minicars είναι η πιο δύσκολη κατηγορία για ηλεκτροκίνηση λόγω του κόστους.

Η Toyota προγραμματίζει να προσθέσει μια υβριδική έκδοση στο Aygo X, το οποίο πούλησε σχεδόν 99.000 μονάδες το 2024, αυξάνοντας τις πωλήσεις του κατά 50%.

Ωστόσο, η μάρκα δεν έχει αποκαλύψει πότε θα λανσάρει ένα πλήρως ηλεκτρικό minicar στην Ευρώπη.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi