Καθώς προχωρούμε προς τη νέα εποχή της αυτοκίνησης είναι προφανές ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται και σε νέους τομείς έτσι ώστε να προλάβουν τις εξελίξεις. Μία από αυτές είναι και το γκρουπ Renault-Nissan-Mitsubishi, το οποιο δια στόματος του μεγάλου αφεντικού Carlos Goshn ανακοίνωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο για συνεργασία με εταιρίες όπως η Uber, η Amazon και η κινέζικη Alibaba.
Σε ομιλία που εκανε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβοός είπε ότι «κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων συνεργάζεται με πολλές εταιρείες τεχνολογίας, δεν υπάρχει καμία απολύτως αποκλειστικότητα στον τομέα αυτό». Στόχος της όλης προσπάθειας η ενίσχυση του γκρουπ σε τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης αλλά και σε υπηρεσίες time sharing, δύο τάσεις οι οποίες αναμένεται να κυριαρχήσουν στις επόμενες δεκαετίες.
Στην ίδια ομιλία τόνισε ότι θα προσπαθήσει να ενισχύσει την κάθε εταιρία του ομίλου ξεχωριστά ώστε να διατηρήσει την ξεχωριστή της φιλοσοφία, αλλά και να παραμείνει το γκρουπ στην πρώτη θέση των πωλήσεων παγκοσμίως. Ενώ σε ότι αφορά τις συμβατικές τεχνολογίες, υποστήριξε ότι οι diesel θα υποχωρήσουν και κάτω από το 40% της παγκόσμιας αγοράς μέσα στα επόμενα χρόνια, καθώς η ηλεκτροκίνηση θα παίρνει το πάνω χέρι.
Παναγιώτης Τριτάρης
