Σύνδεση

Featured

Η Renault επαναφέρει το Megane με νέες ιδέες

Η Renault ετοιμάζει τη μεγάλη επιστροφή του Megane, και αυτή τη φορά η αναγέννηση περνά μέσα από τον εξηλεκτρισμό, αλλά όχι τον απόλυτο.

Το μεσαίο hatchback που κάποτε αποτελούσε σημείο αναφοράς στην κατηγορία C επιστρέφει το 2028 με νέα πλατφόρμα, υβριδική τεχνολογία και, κυρίως, τη φιλοσοφία της ευελιξίας.

Ο CEO του ομίλου, Francois Provost, αποκάλυψε ότι η νέα γενιά θα στηριχθεί σε κοινή αρχιτεκτονική με δυνατότητα υποστήριξης τόσο ηλεκτρικών όσο και υβριδικών εκδόσεων.

Η στρατηγική αυτή θα μειώσει το κόστος εξέλιξης κατά 40% και θα επιτρέψει στην Renault να διατηρήσει ανταγωνιστικές τιμές, σε μια εποχή που τα πλήρως ηλεκτρικά παραμένουν απλησίαστα για πολλούς.

Η εταιρεία ποντάρει στην τεχνολογία «range extender», έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για τον ηλεκτροκινητήρα.

 Έτσι, το νέο Megane θα προσφέρει ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης χωρίς το άγχος αυτονομίας. Ο νέος κινητήρας 1.5 λίτρων της κοινοπραξίας Renault–Geely–Aramco υπόσχεται έως 161 ίππους και πλήρη συμμόρφωση με τα πρότυπα Euro 7.

Μεγαλύτερες διαστάσεις, βελτιωμένοι χώροι και πιο ώριμη αισθητική θα τοποθετήσουν το επόμενο Megane ξανά στο επίκεντρο της κατηγορίας C, μακριά από την «ηλεκτρική μινιμαλιστική» προσέγγιση του E-Tech.

 Το νέο μοντέλο θα μοιράζεται τεχνολογικά στοιχεία με τα επόμενα Espace και Rafale, στοχεύοντας σε ένα κοινό που ζητά εξηλεκτρισμό χωρίς απόλυτες δεσμεύσεις.

Η Renault φαίνεται να εγκαταλείπει τη μονομανία της πλήρους ηλεκτροκίνησης και να επαναφέρει τη λογική στο προσκήνιο: ευελιξία, τεχνολογική ισορροπία και πραγματικές επιλογές για τον καταναλωτή. Το Megane δεν είναι απλώς μια νέα γενιά – είναι ένα στοίχημα για το μέλλον της ίδιας της Renault.

Citroen: Το νέο C3 απέκτησε και έκδοση βαν

Citroen

Το χακάρισμα που «γονάτισε» τη Jaguar Land Rover

Featured

BMW X1: Ριζική μεταμόρφωση με την «υπογραφή» Neue Klasse

BMW

Ποια γνωστά μοντέλα της καταργεί η BMW;

BMW