Η νέα Porsche 911 Turbo S (992.2) δεν περιορίζεται μόνο στην εντυπωσιακή ισχύ των 711 ίππων, αλλά επενδύει στην τεχνολογία και στην ασφάλεια, προσφέροντας μοναδική εμπειρία οδήγησης σε κάθε καιρική συνθήκη.
Η καινοτομία που ξεχωρίζει βρίσκεται στο μικρόφωνο τοποθετημένο στο εμπρός αριστερό φτερό, εσωτερικά του θόλου. Αυτό το διακριτικό αλλά κρίσιμο στοιχείο ανιχνεύει τους ήχους του νερού που χτυπάει στο οδόστρωμα και συνεργάζεται με το σύστημα ευστάθειας. Έτσι, προτείνεται στον οδηγό η ενεργοποίηση του Wet Mode όταν εντοπίζεται βρεγμένο οδόστρωμα, μειώνοντας την πιθανότητα απώλειας πρόσφυσης.
Στην έκδοση Turbo S, η λειτουργικότητα του μικροφώνου επεκτείνεται περαιτέρω. Η ενεργητική αεροδυναμική χαμηλώνει το εμπρός σπόιλερ και προβάλλει ειδικούς διαχυτές που προστατεύουν τα κεραμικά φρένα, μεγάλων διαστάσεων 42 εκατοστών, από την υγρασία.
Τα κεραμικά δισκόφρενα, αν και εξαιρετικά αποδοτικά, είναι ευάλωτα στο νερό: όταν τα τακάκια έρθουν σε επαφή με μια βρεγμένη δισκόπλακα, χρειάζεται χρόνος για να αποκατασταθεί η τριβή, γεγονός που μειώνει προσωρινά την απόκριση στο φρενάρισμα και προκαλεί ανεπιθύμητο θόρυβο. Η Porsche με την ενεργή αεροδυναμική περιορίζει αυτό το φαινόμενο, διατηρώντας την απόδοση σταθερή και ακριβή ακόμη και υπό έντονη βροχή.
Η ίδια φιλοσοφία χρησιμοποιείται από τη Mercedes σε μοντέλα όπως η S-Class και η EQS, όπου το μικρόφωνο ενισχύει την ασφάλεια των αυτόνομων συστημάτων οδήγησης Επιπέδου 3. Η BMW παραμένει στον κλασικό αισθητήρα βροχής για τα συστήματα της Σειράς 7.
Η Porsche, όμως, αποδεικνύει πως η τεχνολογία δεν αφορά μόνο την επιτάχυνση, αλλά και την προβλεπτικότητα και την ολοκληρωμένη ασφάλεια, ιδίως σε ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων όπως η 911 Turbo S.
Αυτή η προσέγγιση αποδεικνύει ότι η καινοτομία δεν βρίσκεται μόνο στις επιδόσεις αλλά και στην πρόληψη: η τεχνολογία γίνεται «συνεργός» του οδηγού, φροντίζοντας για κάθε λεπτομέρεια στην αλληλεπίδραση με το δρόμο, ακόμη και όταν η βροχή επιχειρεί να διακόψει την τέλεια εμπειρία οδήγησης της Porsche.
