Σύνδεση

Volkswagen

Η νέα γενιά του VW Golf θα είναι εντελώς διαφορετική

Η Volkswagen ετοιμάζει τη ριζική ανανέωση του Golf για την ένατη γενιά του, μετατρέποντάς το πλήρως σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και ενσωματώνοντάς το επίσημα στην οικογένεια ID, ως «ID Golf».

Το μοντέλο αναμένεται το 2028 ή 2029 και θα βασίζεται στην νέα αρθρωτή πλατφόρμα SSP, η οποία συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των υφιστάμενων MEB και PPE, επιτρέποντας ευελιξία σε διαστάσεις, κινητήρες και μπαταρίες.

Το Golf θα διαθέτει την καινοτόμα λογισμική αρχιτεκτονική που αναπτύσσεται από κοινού με την Rivian, επιτρέποντας over-the-air ενημερώσεις και εξελιγμένο έλεγχο των συστημάτων του αυτοκινήτου.

Η σχεδίαση του νέου Golf θα διατηρεί αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά του μοντέλου, χωρίς να γίνεται ρετρό, εστιάζοντας σε ευρωπαϊκά γούστα.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού, Andreas Mindt, δήλωσε ότι εμπνέεται από το Golf Mk7 και δεσμεύτηκε για την επιστροφή φυσικών κουμπιών στις βασικές λειτουργίες, σε αντίθεση με τις αμφιλεγόμενες επιφάνειες αφής του Mk8.

Η ηλεκτρική γκάμα της Volkswagen θα ξεκινήσει να ανανεώνεται με την κυκλοφορία των ID 2X και ID 2all, δύο μικρών EV που βασίζονται στη νέα πλατφόρμα MEB Entry.

Το ID 2all, πιθανώς και με το όνομα Polo, θα έχει και έκδοση GTI, φέρνοντας για πρώτη φορά την κλασική σπορ φιλοσοφία της VW στον κόσμο των EV. Το 2027 θα ακολουθήσει και το ID Every1, ένα προσιτό EV πόλης.

Παράλληλα, το υπάρχον Golf με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα παραμείνει στην παραγωγή ως plug-in hybrid έως και το 2035, αλλά θα κατασκευάζεται στο Μεξικό για να ελευθερωθεί χώρος στη Γερμανία για την παραγωγή του ID Golf.

Οι εκδόσεις GTI και R θα επιστρέψουν με γνώριμα οδηγικά χαρακτηριστικά, μέσω του εξελιγμένου λογισμικού που θα βελτιστοποιεί την απόδοση και τον χειρισμό τους.

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo

Η διαφήμιση της Jaguar συνεχίζει να προκαλεί

Featured

Grand Automotive Hellas: Ο Στήβεν Σίρτης αναλαμβάνει CEO

Dacia

Σαράντα νεές BMW έως το 2028!

BMW