Σύνδεση

BMW

H NEA BMW M5 ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΕΝΟΣ ΚΟΥΜΠΙΟΥ!

Σημεία των καιρών ότι θα φθάναμε κάποια στιγμή να μιλάμε για μία Μ5 τετρακίνητη η οποία θα χρειαζόταν την βοήθεια των ηλεκτρονικών αλλά και κάποια έξυπνα κόλπα ώστε να μπορεί να παραμένει η κλασική πισωκίνητη Μεγάλη Κυρία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Και όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει τόσο πολύ, η αγορά ζητά τετρακίνητα, και η BMW υποχρεώνεται να καταφεύγει σε λύσεις ανάγκης για να διατηρήσει την παράδοση του αυτοκινήτου.

Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα, η επερχόμενη νέα Μ5 (F90) θα διαθέτει ένα κουμπί στο ταμπλό (ή το πιθανότερο μία επιλογή μέσα στα drive modes) που θα της επιτρέπει να μετατρέπεται σε αποκλειστικά πισωκίνητη. Κάτι που μοιάζει με την αντίστοιχη επιλογή της Mercedes Ε63 AMG και το Drif Mode που διαθέτει, η οποία είναι προφανώς και ο άμεσος αντίπαλος της νέας Μ5.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης και αυτή την στιγμή γίνονται οι τελευταίες ρυθμίσεις ώστε να είναι απολύτως έτοιμη να υποστηρίξει τον μύθο που έχει χτίσει εδώ και δεκαετίες. Η 7η γενιά της Μ5 πέρα από την υψηλή τεχνολογία που θα διαθέτει θα έχει και εξαιρετικές επιδόσεις, καθώς σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις η ιπποδύναμη θα ξεπερνά τα 600 άλογα από τον twin turbo V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων.

Επίσης θα είναι και αρκετά ελαφρύτερη από την προηγούμενη, κάτι που σημαίνει ότι θα έχει και πιο σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά.
Ούτως ή άλλως η “φανέλα” είναι βαριά και η νέα E-63 AMG δεν είναι διόλου αμελητέα ποσότητα. Για πρώτη φορά η Μ5 έχει απέναντί της έναν τόσο δυνατό και ολοκληρωμένο αντίπαλο, οπότε οι άνθρωποι της ΒΜW θα πρέπει να βάλουν τα δυνατά του για να φτιάξουν ένα πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο αν θέλουν να διατηρήσουν έναν από τους πιο ωραίους και διαχρονικούς μύθους της σύγχρονης αυτοκίνησης.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo