Η Mercedes-Benz θέλει τα αυτοκίνητά της να προκαλούν συναίσθημα, όχι να μοιάζουν με «λευκές συσκευές με ρόδες».
Αυτό ήταν το βασικό μήνυμα του επικεφαλής σχεδιασμού του ομίλου, Gorden Wagener, κατά την παρουσίαση του πρωτοτύπου Vision V στη Σαγκάη.
Το εντυπωσιακό van concept προαναγγέλλει τη νέα V-Class, με φωτιζόμενη μάσκα, αεροδυναμικές γραμμές και ένα «ιδιωτικό lounge» εσωτερικό με οθόνη 65 ιντσών και 42 ηχεία.
Για τον Wagener, η πολυτέλεια συνδέεται με το πάθος και την αυτοπεποίθηση, όχι την απλή μετακίνηση.
Η μάσκα, «ένα παγκόσμιο σύμβολο σεβασμού», θα παραμείνει βασικό στοιχείο, ενώ ταυτόχρονα απορρίπτει τη μόδα των τεράστιων μπροστινών που αρέσουν στους Κινέζους.
Η Mercedes στοχεύει να ενοποιήσει την αισθητική των θερμικών και ηλεκτρικών μοντέλων της, απομακρυνόμενη από τις “ωοειδείς” γραμμές των EQE και EQS.
Μέχρι το 2027, η φίρμα θα παρουσιάσει 17 νέα ή ανανεωμένα ηλεκτρικά και 19 μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, εδραιώνοντας μια κοινή σχεδιαστική ταυτότητα με έμφαση στο «σεβασμό» και την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.
Για τη Mercedes, το design είναι αυτό που ξεχωρίζει τους επιτυχημένους — και τα αυτοκίνητά τους — από τη μάζα.
