Αν και η Τoyota μαζί με την Lexus ήταν και παραμένουν προνομιακοί παίκτες στην κατηγορία των υβριδικών, στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έχουν μείνει αρκετά πίσω. Και από τη μια υπάρχει η αγορά της Κίνας που πιέζει για τέτοιου είδους αυτοκίνητα, και από την άλλη η Ευρώπη που βάζει όλο και πιο αυστηρούς κανονισμούς, που κάνουν την ανάγκη για ηλεκτρικά μοντέλα ιδιαίτερα μεγάλη.
Ο πρόεδρος της Lexus Υoshihiro Sawa παραδέχθηκε ότι η εταιρία χρειάζεται ένα EV στο μέλλον, αλλά όπως είπε δεν γνωρίζει το πότε και το πως. Πάντως η Τoyota έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσει τις πωλήσεις ενός καθαρόαιμου ηλεκτρικού C-HR μέσα στην επόμενη χρονιά στην Κίνα ενώ υπόσχεται ότι θα υπάρξουν άλλα 10 τέτοια μοντέλα στις παγκόσμιες αγορές μέχρι το 2025.
Η Lexus παρουσίασε το πρώτο υβριδικό της το 2005 και από τότε έχει 11 υβριδικά μοντέλα σε όλες τις αγορές του κόσμου. Μάλιστα το 26% από τις 688.330 μονάδες που πούλησε παγκοσμίως είναι υβριδικά μοντέλα. Πάντως όπως είπε ο πρόεδρός της, η εταιρία βρίσκεται σε μία μεταβατική περίοδο και μελετά όλες τις λύσεις για την επόμενη ημέρα.
Παναγιώτης Τριτάρης
