Σύνδεση

Featured

Η «κατάρα» των μεγάλων οθονών και οι αντιδράσεις των οδηγών

Οι οδηγοί τις λατρεύουν με το μάτι, αλλά τις μισούν στη χρήση. Αυτό είναι το κεντρικό συμπέρασμα της νέας έρευνας ποιότητας της J.D. Power για το 2025, η οποία αποκαλύπτει πως ο βασικός «πονοκέφαλος» στα καινούρια αυτοκίνητα παραμένει το infotainment.

Παρά την εντυπωσιακή εμφάνιση και την προηγμένη ενσωμάτωση στις καμπίνες, οι μεγάλες οθόνες δεν έχουν καταφέρει να γίνουν πραγματικά φιλικές προς τον χρήστη.

Γιατί όμως συνεχώς μεγαλώνουν; Η απάντηση είναι… χρήμα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μεταφέρουν όλο και περισσότερες λειτουργίες -από τον κλιματισμό και το ραδιόφωνο έως το άνοιγμα του ντουλαπιού- στις οθόνες, καταργώντας φυσικά κουμπιά και διακόπτες.

Αυτό όχι μόνο «αδειάζει» την κονσόλα αλλά εξοικονομεί τεράστια κόστη σε εξαρτήματα και παραγωγή. Και φυσικά, η μινιμαλιστική αισθητική βρίσκει υποστηρικτές.

Όμως οι οδηγοί διαμαρτύρονται. Οι οθόνες είναι πολύπλοκες, αποσπούν την προσοχή και όταν δυσλειτουργούν, μπορεί να «παραλύσουν» ολόκληρο το αυτοκίνητο.

Παρά τις υποσχέσεις ορισμένων εταιρειών για επιστροφή φυσικών πλήκτρων, κανείς δεν σκέφτεται να μικρύνει τις οθόνες.

Η νέα ψηφιακή αρχιτεκτονική προσφέρει στους κατασκευαστές κάτι ακόμη: δυνατότητα πωλήσεων μέσω συνδρομών και αναβαθμίσεων. Κάτι δύσκολα γίνεται με ένα απλό κουμπί.

Συμπέρασμα; Οι μεγάλες οθόνες δεν είναι εδώ απλώς για να μείνουν, είναι το επόμενο πεδίο μάχης για τα έσοδα και την «ευφυΐα» των οχημάτων. Είτε μας αρέσει είτε όχι.

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi

Η Nissan επαναφέρει το θρυλικό King Cab

Featured

Νέο Jeep Compass με αναβάθμιση και ηλεκτρικές εκδόσεις

Featured

Ετοιμάζεται το ηλεκτρικό baby Land Rover Defender

Land Rover