Η Βρετανική εταιρία, η οποία ανήκει στην Ινδική Tata Motors επιθυμεί διακαώς να απεμπλακεί από την εξάρτησή της από τους πετρελαιοκινητήρες, καθώς οι diesel εκδόσεις των μοντέλων της είναι σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα της τάξης του 90% στις αγορές της Ευρώπης και της Βρετανίας.
Και έτσι, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις δεν παρουσιάζουν την αναμενόμενη αύξηση που περίμεναν τα στελέχη της, ανακοίνωσαν επέκταση του προγράμματος εξηλεκτρισμού της γκάμας της, με το συνολικό ποσό να φθάνει πλέον τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ.
Χάρη σ’ αυτές τις επενδύσεις η JLR υπολογίζει ότι μέχρι το 2025 θα μπορεί να προσφέρει τα αυτοκίνητά της σε τρεις διαφορετικές εκδοχές, με κινητήρα εσωτερικής καύσης, υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό.
Μάλιστα όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από το 2020 όλα τα μοντέλα που θα βγάζει σε παραγωγή θα έχουν και μία ηλεκτρική εκδοχή, ίσως όχι αμιγώς ηλεκτρική, αλλά σίγουρα με την μορφή plug-in υβριδικού.
Παναγιώτης Τριτάρης
