Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai, το Ionic έχει αποδειχτεί μία σημαντική εμπορική επιτυχία για την εταιρία, ιδίως σε κάποιες αγορές της Ευρώπης. Όμως η αυτονομία του, που δεν ξεπερνούσε τα 200 χιλιόμετρα ήταν και το μεγαλύτερο εμπόδιο στο να προσελκύσει ακόμα μεγαλύτερο κοινό.
Έχοντας απέναντί του μοντέλα όπως το best seller Νissan Leaf αλλά και το νέο Kona που μπορεί να ξεπεράσει και τα 400 χιλιόμετρα σε αυτονομία, ο μόνος δρόμος για το Ionic να παραμείνει ζωντανό στις πωλήσεις ήταν να αυξήσει την αυτονομία του.
Για να φθάσει όμως στα 400+ χιλιόμετρα θα χρειαζόταν κάτι πολύ δραστικό, όμως η εταιρία αποφάσισε να προσεγγίσει το Nissan Leaf και το όριο των 300 χιλιομέτρων με μία συστοιχία μπαταριών στα 40 kWh.
Το νέο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, σε ένα γενικότερο facelift που θα περιλαμβάνει και την υβριδική του έκδοση. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το υπάρχον Ionic έχει μπαταρία των 28 kWh και ηλεκτροκινητήρα των 120 ίππων.
Παναγιώτης Τριτάρης
