Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Horse παρουσιάζει εύκολη λύση range-extender για ηλεκτρικά

Η εταιρεία κινητήρων Horse αποκάλυψε ένα νέο σύστημα range-extender, σχεδιασμένο για να διευκολύνει τη μετατροπή των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σε οχήματα με αυξημένη αυτονομία.

Το νέο αυτό κιτ, που θα παρουσιαστεί από τη συνεργασία Renault, Geely και Aramco στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου με ενσωματωμένο γεννήτρια και inverter.

Η ισχύς του φτάνει τους 95 ίππους, ενώ το μέγεθός του είναι συγκρίσιμο με μια μικρή βαλίτσα, γεγονός που επιτρέπει την εύκολη τοποθέτησή του στο μπροστινό ή στο πίσω τμήμα ενός ηλεκτρικού οχήματος, είτε οριζόντια είτε κάθετα.

Παράλληλα, θα υπάρχει και μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, με ισχύ έως 164 ίππους, η οποία απευθύνεται σε μεγαλύτερα μοντέλα D-segment και επαγγελματικά οχήματα.

Οι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί για λειτουργία με βενζίνη, συνθετικά καύσιμα, αιθανόλη ή μεθανόλη και συμμορφώνονται με τις επικείμενες προδιαγραφές Euro 7.

Σημαντικό είναι ότι οι μονάδες αυτές δεν προορίζονται για την άμεση κίνηση των τροχών του οχήματος. Αντίθετα, λειτουργούν στη βέλτιστη περιοχή στροφών για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, τροφοδοτώντας τη μπαταρία του EV, διατηρώντας παράλληλα χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Horse, Matias Giannini, δήλωσε: «Τα range-extended EV (REEV) αποτελούν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία κινητήρων σε πολλές αγορές παγκοσμίως.

Η λύση Horse C15 προσφέρει στις αυτοκινητοβιομηχανίες έναν απλό και οικονομικό τρόπο να μετατρέψουν τα υπάρχοντα BEV τους σε REEV. Πιστεύουμε ότι η ζήτηση για τέτοια οχήματα θα συνεχίσει να αυξάνεται».

Το νέο κιτ της Horse υπογραμμίζει μια πρακτική και ευέλικτη προσέγγιση για την επέκταση της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων, ανοίγοντας τον δρόμο σε περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές χωρίς αλλαγή της βασικής πλατφόρμας των EV.

Επιστροφή στη βενζίνη: Έρχεται το υβριδικό FIAT 500

FIAT

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Audi TT Moment 2.0: Ο διάδοχος του ΤΤ με καρδιά από… Porsche

Audi