Σύνδεση

Featured

Η Honda ετοιμάζει μπαταρίες με αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων

2023 Honda e:Ny1

Η Honda επιταχύνει την ανάπτυξη μπαταριών στερεάς κατάστασης για να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, με στόχο την επίτευξη αυτονομίας άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε πρόσφατα μια πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης βόρεια του Τόκιο, εστιάζοντας στη βελτίωση του κόστους, της ασφάλειας και των επιδόσεων.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θεωρούνται η επόμενη σημαντική εξέλιξη στην τεχνολογία αποθήκευσης ενέργειας.

Η Honda σχεδιάζει να τις ενσωματώσει στα EV επόμενης γενιάς μέχρι το τέλος της δεκαετίας, υποσχόμενη σημαντική μείωση του κόστους.

Ωστόσο, η μαζική παραγωγή παραμένει πρόκληση, απαιτώντας σημαντική έρευνα και ανάπτυξη για την αύξηση του μεγέθους και της ανθεκτικότητας της μπαταρίας κατά περίπου 100 φορές.

Στο ανταγωνιστικό τοπίο, η Toyota αναμένεται επίσης να λανσάρει δύο εκδόσεις μπαταριών στερεάς κατάστασης έως το 2027-2028, στοχεύοντας σε αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων.

Εν τω μεταξύ, η Rivian άνοιξε τον πρώτο σταθμό ταχείας φόρτισης που εξυπηρετεί ηλεκτρικά οχήματα διαφόρων κατασκευαστών κοντά στο εθνικό πάρκο Joshua Tree στην Καλιφόρνια, με σχέδια για επιπλέον σταθμούς σε διάφορες πολιτείες των ΗΠΑ.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυξάνουν την παραγωγή μπαταριών για να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες απαιτήσεις των EV, με εταιρείες όπως η General Motors και η Stellantis να επενδύουν σε υποδομές.

 Ωστόσο, η αβεβαιότητα παραμένει σχετικά με το μέλλον της παραγωγής EV. Από την άλλη πλευρά, η Nissan αντιμετωπίζει σοβαρές οικονομικές προκλήσεις, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Makoto Uchida να δέχεται πιέσεις για να αντιστρέψει την κατάσταση.

Η κούρσα της τεχνολογίας των μπαταριών παραμένει κρίσιμη για τη μελλοντική επιτυχία των ηλεκτρικών οχημάτων.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi