Η Hertz αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, καταγράφοντας ζημιά 1,33 δισ. δολαρίων (1,23 δισ. ευρώ) το τρίτο τρίμηνο του 2024, έναντι κερδών 629 εκατ. δολαρίων το 2023.
Ως απάντηση, σχεδιάζει να διαθέσει 30.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά μεταχειρισμένων έως το τέλος του 2024, ενισχύοντας την προσπάθεια μείωσης των ζημιών της.
Η στρατηγική της εταιρείας να επενδύσει μαζικά σε ηλεκτρικά, όπως τα Tesla Model 3 και Model Y, απέτυχε λόγω της ραγδαίας υποτίμησής τους.
Η μείωση των τιμών των νέων Tesla από τον Elon Musk επιδείνωσε την κατάσταση, περιορίζοντας περαιτέρω την αξία των οχημάτων της Hertz.
Παράλληλα, τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης στον στόλο της, που αγοράστηκαν σε υψηλές τιμές κατά την κρίση των ημιαγωγών, υπέστησαν επίσης σημαντική υποτίμηση, συμβάλλοντας σε απομείωση αξίας 1 δισ. δολαρίων.
Η Hertz έχει ήδη πουλήσει 20.000 ηλεκτρικά νωρίτερα φέτος και τώρα επεκτείνει τις πωλήσεις.
Η μαζική διάθεση μεταχειρισμένων Tesla στην αγορά ασκεί πίεση στις ήδη χαμηλές τιμές των ηλεκτρικών, εντείνοντας τη δυσκολία για την ίδια και τον κλάδο γενικότερα.
Η εταιρεία σχεδιάζει περαιτέρω προσαρμογή του στόλου EV έως το τέλος του 2025, με στόχο να μειώσει το κόστος μηνιαίας απόσβεσης από 537 δολάρια (500 ευρώ) σε 300 δολάρια.
Παρά τις δυσκολίες, ο CEO Gil West δήλωσε αισιόδοξος, τονίζοντας ότι οι πρόσφατες βελτιώσεις δείχνουν πρόοδο. Ωστόσο, η Hertz καλείται να διαχειριστεί τις επιπτώσεις της υποτίμησης και της γενικότερης πίεσης στην αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων.
