Η Ferrari βιώνει μια αλλαγή στην πελατειακή της βάση, με το 40% των νέων αγοραστών να είναι πλέον κάτω των 40 ετών.
Αυτό σηματοδοτεί μια αύξηση 10% σε μόλις 18 μήνες, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την αποκλειστική ιταλική μάρκα.
Παρά αυτή την εισροή νεότερων πελατών, η Ferrari παραμένει προσηλωμένη στη στρατηγική της περιορισμένης παραγωγής.
Ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna έχει καταστήσει σαφές ότι οι χρόνοι αναμονής που ξεπερνούν τα δύο χρόνια δεν θα αλλάξουν, ενισχύοντας την αποκλειστικότητα της μάρκας.
Είτε πρόκειται για έναν 78χρονο που ανυπομονεί για την τελευταία του Ferrari είτε για έναν 37χρονο που ελπίζει να αποκτήσει μία πριν κλείσει τα 40, η αναμονή παραμένει μέρος της εμπειρίας.

Η Ferrari ετοιμάζεται επίσης να λανσάρει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό όχημα στις 9 Οκτωβρίου, μαζί με άλλα πέντε νέα μοντέλα φέτος.
Ενώ οι παραδοσιακοί μπορεί να διστάζουν να αγκαλιάσουν μια ηλεκτρική Ferrari, η εταιρεία αναγνωρίζει ότι μια νέα γενιά αγοραστών απαιτεί ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το μέλλον της Ferrari θα περιλαμβάνει ένα μείγμα κινητήρων εσωτερικής καύσης, υβριδικών και πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων για να καλύψει τις διαφορετικές προτιμήσεις των πελατών.
Διατηρώντας την αποκλειστικότητά της και ταυτόχρονα προσαρμοζόμενη στις σύγχρονες απαιτήσεις, η Ferrari διασφαλίζει τη συνέχιση της κληρονομιάς της, ακόμη και όταν ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας μετατοπίζεται προς την ηλεκτροκίνηση.
