Σύνδεση

Ferrari

Η Ferrari μένει πιστή στη βενζίνη μέχρι τέλους

Η Ferrari μπορεί να ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, την Elettrica, που θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2026, αλλά ο πυρήνας της ψυχής της παραμένει αναλλοίωτος: οι θερμικοί κινητήρες δεν πάνε πουθενά.

Ο ιταλικός θρύλος της ταχύτητας επιβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να επενδύει σε V6, V8 και φυσικά V12 μηχανικά σύνολα για τουλάχιστον την επόμενη δεκαετία.

Σύμφωνα με τον CEO Benedetto Vigna, η εταιρεία εργάζεται ώστε οι κινητήρες να συμβαδίζουν με τις νέες περιβαλλοντικές απαιτήσεις, διατηρώντας όμως την απόδοση και την ψυχή τους.

Στόχος είναι η συμβατότητα με εναλλακτικά καύσιμα και η αύξηση της ειδικής ισχύος – χωρίς παραχωρήσεις σε ήχο, αίσθηση ή χαρακτήρα.

«Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν θα εξαφανιστεί ποτέ από την πολυτελή αυτοκίνηση», τονίζει ο Vigna, εκφράζοντας το πνεύμα της Ferrari με μια φράση που μοιάζει με όρκο.

Μέχρι το 2030, η Ferrari προβλέπει ότι το 60% της γκάμας της θα είναι εξηλεκτρισμένο, εκ των οποίων 40% υβριδικά και μόλις 20% πλήρως ηλεκτρικά.

Δηλαδή, ακόμη και στην εποχή των EV, η πλειονότητα των μοντέλων της θα συνεχίσει να κινείται με βενζίνη.

Παράλληλα, η εταιρεία προαναγγέλλει μια νέα σχεδιαστικό φιλοσοφία στο εσωτερικό, που θα συνδυάζει φυσικά κουμπιά με ψηφιακές λειτουργίες, απαντώντας στις επικρίσεις για τα άβολα χειριστήρια αφής.

Το ηλεκτρικό στοίχημα της Ferrari είναι ριψοκίνδυνο, αλλά ακόμη κι αν δεν αποδώσει, ο ήχος του V12 θα συνεχίσει να αντηχεί στο Maranello, κάτι που θα ικανοποιήσει τους φίλους -και όχι μόνο- της μάρκας σε όλο τον κόσμο.

Νέα Corvette E-Ray: Υβριδική, τετρακίνητη και… αθόρυβη!

Chevrolet

Νέο Peugeot 308: Αισθητική και τεχνολογική αναβάθμιση

Featured

Το Hyundai Kona γίνεται πιο δυνατό

Featured

Πως η Xiaomi δίνει μαθήματα στη… Ferrari

Featured