Σύνδεση

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Η Ferrari εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο επιστροφής του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, όχι όμως για τα μοντέλα μαζικής παραγωγής, αλλά για μελλοντικές, εξαιρετικά περιορισμένες εκδόσεις της σειράς Icona.

Ο υπεύθυνος εξέλιξης της εταιρείας, Gianmaria Fulgenzi, αποκάλυψε στο αυστραλιανό Carsales ότι υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον από πλούσιους πελάτες για την επιστροφή του κλασικού επιλογέα «χτένι», το οποίο η Ferrari έχει εγκαταλείψει από το 2012.

Μια τέτοια κίνηση θα ενίσχυε τη συλλεκτική αξία μοντέλων όπως τα Monza SP1/SP2 και Daytona SP3, που μέχρι σήμερα προσφέρονταν αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο.

Ακόμη και ο Lewis Hamilton έχει εκφράσει δημόσια την επιθυμία του για μια σύγχρονη Ferrari με τρία πεντάλ, ιδανικά εμπνευσμένη από την εμβληματική F40.

Ωστόσο, το τεχνικό στοίχημα δεν είναι αμελητέο: για να χρησιμοποιηθεί άνετα ένα χειροκίνητο κιβώτιο με V12 κινητήρα, πιθανόν θα απαιτηθεί περιορισμός της ροπής.

Μια τέτοια ειδική έκδοση —πιθανότατα SP4— θα κόστιζε αρκετά εκατομμύρια ευρώ, καθώς θα απαιτούσε νέα ανάπτυξη κιβωτίου για ελάχιστες μονάδες.

Το πιθανότερο είναι πως, αν προχωρήσει το project, θα αφορά αποκλειστικά σε αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα, χωρίς υβριδικά ή ηλεκτρικά στοιχεία.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi