Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Ευρώπη κάνει πίσω για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξετάζει το ενδεχόμενο χαλάρωσης των περιορισμών για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ώστε να στηρίξει την ανταγωνιστικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας και να μειώσει τις οικονομικές πιέσεις.

Στο επίκεντρο βρίσκονται η πιθανή αναστολή των προστίμων για εκπομπές CO₂ και η τροποποίηση της απαγόρευσης πώλησης αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες από το 2035.

Από το 2025, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να περιορίσουν τις εκπομπές τους κάτω από 93 g/km, γεγονός που απαιτεί αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Οι αυστηροί κανονισμοί έχουν δημιουργήσει ανησυχία, καθώς τα πρόστιμα ενδέχεται να φτάσουν τα 5 δισ. ευρώ. Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς εκφράζει την αντίθεσή του στις βαριές οικονομικές κυρώσεις, προωθώντας πιο ευέλικτες ρυθμίσεις.

Παράλληλα, η ΕΕ εξετάζει τη νομιμοποίηση των συνθετικών καυσίμων (e-fuels), που θα μπορούσαν να επιτρέψουν τη συνέχιση των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035.

Τα plug-in υβριδικά επίσης κερδίζουν έδαφος, καθώς κάποια μοντέλα διαθέτουν ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων.

Παρά τις πιθανές αλλαγές, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παραμένει προτεραιότητα της ΕΕ.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες καλούνται να ενισχύσουν τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, ώστε να αποφύγουν μελλοντικές οικονομικές επιβαρύνσεις. Η επόμενη περίοδος θα είναι καθοριστική για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo