Η DS Automobiles, η πολυτελής μάρκα της Stellantis, αλλάζει τη στρατηγική της για να ανταγωνιστεί ονόματα υπερπολυτελείας όπως η Rolls-Royce και η Bentley.
Αφού απέτυχε να εδραιωθεί ως ανταγωνιστής των γερμανικών premium εμπορικών σημάτων, όπως η BMW και η Audi, η DS στοχεύει τώρα να επικεντρωθεί στα τολμηρά σχέδια, τη δεξιοτεχνία και τους υψηλής ποιότητας εσωτερικούς χώρους έναντι του όγκου πωλήσεων.
Οι φιλοδοξίες της μάρκας ενσωματώνονται στο τελευταίο της μοντέλο, το DS No8, το οποίο ο επικεφαλής σχεδιασμού Thierry Metroz ισχυρίζεται ότι αντλεί έμπνευση από την Bentley.
Οραματίζεται την DS ως τον «Louis Vuitton των αυτοκινήτων», δίνοντας έμφαση σε ένα «πολυτελές γούστο» που διαφέρει από τους γερμανικούς ανταγωνιστές.
Παρά τους τολμηρούς αυτούς ισχυρισμούς, οι πωλήσεις της DS παραμένουν χαμηλές, με μόλις 37.480 οχήματα να πωλούνται στην Ευρώπη το 2022, σε πλήρη αντίθεση με τις 77.306 μονάδες της Lexus.
Ο Metroz αναγνωρίζει τις προκλήσεις για την επίτευξη του καθεστώτος μιας πραγματικά πολυτελούς μάρκας, εκτιμώντας ότι μπορεί να χρειαστούν 10-20 χρόνια για να εδραιωθεί η τοποθέτηση της DS.
Τα επερχόμενα μοντέλα, όπως οι διάδοχοι των DS 7 και DS 4, θα ακολουθήσουν το σχεδιαστικό ήθος του No8 για τη δημιουργία μοναδικών, με χαρακτήρα ηλεκτρικών.
Ενώ η DS αποστασιοποιείται από τις mainstream μάρκες πολυτελείας, αντιμετωπίζει δυσκολίες εντός της Stellantis, καθώς ο όμιλος επανεξετάζει το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων του.
Ωστόσο, η εταιρεία παραμένει επικεντρωμένη στην ενίσχυση της πολυτελούς ταυτότητάς της, στοχεύοντας στην αποκλειστικότητα και τη σχεδιαστική καινοτομία και όχι στην απήχηση στη μαζική αγορά.
