Η BYD στοχεύει να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, ξεπερνώντας την Tesla και πλησιάζοντας την Toyota.
Το 2024, η κινεζική εταιρεία πούλησε 4,27 εκατομμύρια ηλεκτρικά και plug-in hybrid οχήματα, ξεπερνώντας την Tesla (1,78 εκατ.), αλλά υπολείπεται σημαντικά της Toyota (11 εκατ.).
Το 2025, η BYD επεκτείνεται δυναμικά στην Ευρώπη, με την έναρξη παραγωγής σε Ουγγαρία και Τουρκία, μειώνοντας έτσι τα κόστη και επιταχύνοντας τις παραδόσεις.
Παρουσιάζει επίσης το Sealion 7, ένα premium ηλεκτρικό SUV με αυτονομία 500 χιλιομέτρων και αρχική τιμή περίπου 55.000€.
Παράλληλα, λανσάρει το Dolphin Surf, την ευρωπαϊκή έκδοση του προσιτού Seagull, με 175 ίππους και ανταγωνισμό με το Dacia Spring και τιμή κοντά στις 15.000 ευρώ
Στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, η BYD λανσάρει την τεχνολογία God’s Eye, που επιτρέπει αυτόνομη κίνηση σε αυτοκινητόδρομους και εκμάθηση διαδρομών, φέρνοντας ανταγωνισμό στο Tesla FSD.
Η επαναστατική Super-e Platform φέρνει φόρτιση 1MW, επιτρέποντας προσθήκη 400 χιλιομέτρων αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά.
Ωστόσο, η BYD δεν έχει ακόμη δεσμευτεί για την ανάπτυξη αντίστοιχου δικτύου ταχυφορτιστών στην Ευρώπη.
Με 120.000 μηχανικούς R&D, καθετοποιημένη παραγωγή και σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές, η BYD δηλώνει πως δεν έχει αντίπαλο.
Η κινεζική φίρμα επιδιώκει να αμφισβητήσει την ηγεμονία της Toyota, φέρνοντας καινοτομία και ανταγωνιστικές τιμές στην παγκόσμια αγορά.
