Το YangWang U9, το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της BYD, έγινε πρόσφατα πρωτοσέλιδο σημειώνοντας τελική ταχύτητα 391,94 km/h, εξασφαλίζοντας τον τίτλο του ταχύτερου κινεζικού αυτοκινήτου παραγωγής.
Ωστόσο, παρά το εντυπωσιακό αυτό κατόρθωμα, δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει εξίσου και στο Nürburgring, ολοκληρώνοντας έναν γύρο σε 7:17.900 – 31 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο αργά από το πρωτότυπο Xiaomi SU7 Ultra που κατέχει το ρεκόρ, το οποίο έκανε 6:46.874.
Το U9 μένει επίσης πίσω από άλλα EV υψηλής απόδοσης, όπως η Porsche Taycan Turbo GT (7:07.55) και η Rimac Nevera (7:05.298).
Το video του γύρου, που μοιράστηκε από την BYD στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υποδηλώνει ότι το U9 δεν πιέστηκε στα όριά του, με μέγιστη ταχύτητα 275 km/h στην ευθεία.
Ορισμένοι εικάζουν ότι τεχνικά προβλήματα μπορεί να κράτησαν τον οδηγό πίσω, αν και η BYD δεν έχει δώσει λεπτομέρειες.
Οι προδιαγραφές του U9 είναι αξιοσημείωτες: διαθέτει 1.350 ίππους και 1.680 Nm ροπής, με βάρος 2.475 kg και μπαταρία 80 kWh που παρέχει αυτονομία 465 km.
Παρά τους έξι μήνες δοκιμών στο Nürburgring, είναι σαφές ότι το U9 έχει περιθώρια βελτίωσης.
Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Κίνα, ξεκινώντας από τις 218.000 ευρώ ενώ η πιστοποίηση βρίσκεται σε εξέλιξη για να καταγραφεί επίσημα ο γύρος του στο Nürburgring.
