Καθώς όλα κινούνται γύρω από τις εκπομπές ρύπων και την ηλεκτροκίνηση, η παρουσία ενός κινητήρα όπως ο V12 της BMW μάλλον δεν ταιριάζει στο νέο περιβάλλον της αυτοκίνησης.
Έτσι υψηλόβαθμο στέλεχός της δήλωσε στο βρετανικό περιοδικό Top Gear ότι ο V12 μπορεί να κρατηθεί στην παραγωγή μέχρι το αργότερο το 2023. Παρ’ όλα αυτά θα κάνουν κάθε προσπάθεια στο να τον βελτιώσουν έτσι ώστε να υπακούει στα νέα και πιο αυστηρά δεδομένα σχετικά με τις εκπομπές ρύπων.
Αυτό σημαίνει ότι η νέα σειρά 7 ίσως και να είναι το τελευταίο μοντέλο της BMW που θα εφοδιάζεται με αυτόν τον σπουδαίο κινητήρα. Κάτι που ήδη θα έχει συμβεί με τον V12 της Mercedes S-Class που και αυτός θα πάρει τον δρόμο της αποστρατείας μετά από την παρούσα γενιά της κορυφαίας Mercedes.
Aν πάντως καταφέρει να επιβιώσει θα είναι η μοναδική επιλογή σε V12 για όποιον θέλει να αγοράσει μία κορυφαία λιμουζίνα. Κάτι που αποτελεί παράδοση για την εταιρία σε όλες τις γενιές του μοντέλου, και που αν τελικά μπορέσει και συνεχίσει την παρουσία του στην γκάμα της BMW θα είναι μία μοναδική επιτυχία των μηχανικών της.
Παναγιώτης Τριτάρης
