Η BMW M δεν πρόκειται να αποχωριστεί τους θρυλικούς της κινητήρες – ούτε τον εν σειρά εξακύλινδρο, ούτε τον V8 – παρά τη σκιά της αυστηρής ευρωπαϊκής οδηγίας Euro 7.
Μάλιστα, όπως διαβεβαιώνει ο επικεφαλής της BMW M, Frank van Meel, η απόδοση των μονάδων δεν πρόκειται να υποστεί καμία μείωση.
Παρόλο που τα ανώτατα όρια εκπομπών παραμένουν αμετάβλητα σε σχέση με την υφιστάμενη Euro 6e, οι νέες δοκιμές θα είναι πιο ρεαλιστικές και απαιτητικές, ενώ η συμμόρφωση θα πρέπει να διατηρείται για 10 χρόνια ή 200.000 χιλιόμετρα, διπλάσια διάρκεια από πριν.
Επιπλέον, θα λαμβάνονται υπόψη και οι εκπομπές από φρένα και ελαστικά, για πρώτη φορά.
Ο van Meel, μιλώντας στο Goodwood Festival of Speed, εξήγησε ότι η μεγαλύτερη πρόκληση δεν ήταν η συμμόρφωση καθεαυτή, αλλά η διατήρηση της απόδοσης.
Όπως δήλωσε, «δεν θέλαμε να ρίξουμε την ισχύ, αυτό ήταν το σημείο εκκίνησης». Για τον λόγο αυτό η BMW M επένδυσε στην αναθεώρηση της καύσης και της θερμικής διαχείρισης.
Όταν ρωτήθηκε για ενδεχόμενο downsizing ή στροφή σε τρικύλινδρα ή τετρακύλινδρα μοτέρ με ηλεκτροκίνηση, ο van Meel ήταν κατηγορηματικός: «Όχι».
«Δεν μπορώ να φανταστώ τετρακύλινδρο σε M5», είπε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι τέτοια μοτέρ δεν ανταποκρίνονται στη φιλοσοφία του M Division, όσον αφορά την παροχή ροπής, την ευστροφία και την -κυρίως- την οδηγική απόλαυση.
Η M λοιπόν αντιστέκεται στον εξηλεκτρισμένο κομφορμισμό, παραμένοντας πιστή στην παραδοσιακή της ταυτότητα, τουλάχιστον για τώρα.
