Αν και η Audi είχε δεσμευτεί να στραφεί αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση έως το 2032, αναθεωρεί τη στρατηγική της και παρατείνει την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και plug-in hybrid μοντέλων.
Αρχικά, η εταιρεία είχε προγραμματίσει να σταματήσει την εξέλιξη νέων θερμικών κινητήρων το 2026, με το Q7 να είναι το τελευταίο της μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ωστόσο, οι συνθήκες της αγοράς και η στρατηγική ανταγωνιστών όπως BMW, Mercedes και Volvo, που επίσης καθυστερούν την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, επηρέασαν την Audi.
Ο CEO Gernot Döllner δήλωσε ότι η διακοπή παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης θα εξαρτηθεί από τις παγκόσμιες αγορές. Παράλληλα, τα plug-in hybrid (PHEV) μοντέλα θα παίξουν κεντρικό ρόλο στη μετάβαση της Audi.
Η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει 10 νέα PHEV μέσα στο 2025, συμπεριλαμβανομένου του A5 plug-in hybrid, που θα αποκαλυφθεί στις 25 Μαρτίου.
Ο CFO Jürgen Rittersberger αναγνωρίζει τις προκλήσεις του 2025, λόγω γεωπολιτικών και οικονομικών εξελίξεων, αλλά εκφράζει αισιοδοξία για τη νέα γκάμα.
Το νέο Q3 θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι, ενώ ήδη λανσαρίστηκε το A6 Avant. Μέχρι το τέλος του 2025, η Audi θα έχει λανσάρει 10 νέα μοντέλα στη Βόρεια Αμερική και εξετάζει τοπική παραγωγή για να ανταποκριθεί στις νέες εμπορικές πολιτικές των ΗΠΑ.
Στην Κίνα, η Audi ενισχύει τη θέση της μέσω συνεργασιών με τις FAW και SAIC, διατηρώντας ισχυρή παρουσία τόσο στα ηλεκτρικά όσο και στα συμβατικά αυτοκίνητα.
