Σύνδεση

Cupra

CUPRA: Το Formentor το εκατομμυριοστό αυτοκίνητο μιας μάρκας που αναπτύσσεται ταχύτατα

Μόλις επτά χρόνια μετά την ίδρυσή της, η CUPRA περνά το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων, αποδεικνύοντας ότι δεν πρόκειται απλώς για ένα πείραμα διαφοροποίησης της SEAT, αλλά για μια πλήρως εδραιωμένη και δυναμικά αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή μάρκα.

Το αυτοκίνητο που σηματοδότησε αυτό το σημαντικό επίτευγμα είναι ένα Formentor e-HYBRID, κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Martorell κοντά στη Βαρκελώνη -την καρδιά του ομίλου Volkswagen στην Ισπανία και το κέντρο επιχειρήσεων της CUPRA.

Γεννημένη το 2018 ως ανεξάρτητη οντότητα από τη SEAT, η CUPRA στόχευσε εξαρχής σε ένα κοινό που αναζητά κάτι διαφορετικό: αυτοκίνητα με έντονη σχεδιαστική ταυτότητα, premium αίσθηση και σπορ χαρακτήρα, χωρίς όμως να υπάγονται στα στεγανά των παραδοσιακών πολυτελών brands. Μέσα σε μόλις 7 χρόνια, έχει παρουσιάσει 7 μοντέλα, με το Formentor να αποτελεί το πρώτο που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε αποκλειστικά για λογαριασμό της. 

Το επετειακό Formentor e-HYBRID αποδίδει 272 ίππους (200 kW), συνδυάζοντας τον 1.5 TSI κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα και νέα μπαταρία 19,7 kWh. Η σχεδίασή του ενσωματώνει τη νέα ταυτότητα της μάρκας, με χαρακτηριστικό το «καρχαριοειδές» εμπρός μέρος, τα Matrix LED φώτα σε τριγωνικό μοτίβο και το φωτιζόμενο λογότυπο CUPRA στο πίσω μέρος.  Για να τιμήσει το επίτευγμα του ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων, η CUPRA ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει ένα Formentor e-HYBRID σε έναν από τους εργαζομένους της, με τριετή χρήση, ενώ το συγκεκριμένο όχημα θα ενταχθεί στη συλλογή ιστορικών μοντέλων της μάρκας. 

Η CUPRA έχει ήδη παρουσία σε 12 μεγάλες πόλεις μέσω των «City Garages» και σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση σε νέες αγορές υψηλής ανάπτυξης, όπως η Μέση Ανατολή, ενώ ενισχύει παράλληλα τη θέση της στην Ευρώπη με επίκεντρο την ηλεκτροκίνηση. 

Το εργοστάσιο του Martorell αποτελεί κομβικό σημείο αυτής της μετάβασης. Εκεί παράγεται σήμερα το Formentor, ενώ από το 2026 θα ξεκινήσει η κατασκευή των CUPRA Raval και Volkswagen ID. Polo. Η συνολική επένδυση ύψους 3 δισ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των γραμμών παραγωγής εντάσσεται στο πρόγραμμα Future: Fast Forward, συνολικού ύψους 10 δισ. ευρώ, που στοχεύει στη μετατροπή της Ισπανίας σε κόμβο ηλεκτροκίνησης. Στο ίδιο πλαίσιο, δημιουργείται νέα μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών αξίας 300 εκατομμυρίων ευρώ, σε συνεργασία με την PowerCo. 

Νέο Peugeot 308: Αισθητική και τεχνολογική αναβάθμιση

Featured

Νέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει από σήμερα 13 Σεπτεμβρίου – Ποια είναι τα νέα πρόστιμα

Featured

Dacia Sandero: Ο απρόσμενος «βασιλιάς» των πωλήσεων στην Ευρώπη

Dacia

Η Bugatti έχει ξεπουλήσει μέχρι το 2029!

Bugatti