Ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων της Ford θα ξεκινήσει από τα Focus και Fiesta και μάλιστα σε συνδυασμό με τον βραβευμένο EcoBoost των 1.000 κυβικών. Έτσι λοιπόν το 2020 θα παρουσιαστεί καταρχήν το ήπια υβριδικό Focus MHEV και θα ακολουθήσει το Fiesta. Και τα δύο θα έχουν σύστημα μίζας γεννήτριας με ιμάντα, θα ανακτούν κινητική ενέργεια η οποία θα αποθηκεύεται σε μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου και όταν θα υπάρχει ανάγκη υποστήριξης του τρικύλινδρου turbo, δηλαδή κατά την εκκίνηση ή με φουλ γκάζι σε χαμηλές στροφές, θα αποδίδεται.
[ngg src=”galleries” ids=”4612″ display=”basic_thumbnail”]Φυσικά θα υπάρχει και ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, όπως άλλωστε συνηθίζεται στα πιο πολλά ήπια υβριδικά συστήματα. Παράλληλα και προκειμένου να γίνει πιο άμεσος και πιο σπορτίφ ο 1.0 EcoBoost θα αποκτήσει και μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Όσο για τις καταναλώσεις οι επίσημες τιμές κατά WLTP είναι 4,7 λίτρα αμόλυβης ανά 100 χιλιόμετρα για το Fiesta και 4,9 λίτρα για το Focus.
Το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της Ford περιλαμβάνει μια έκδοση -ήπια υβριδική, υβριδική ή plug-in υβριδική ή και πλήρως ηλεκτρική- για κάθε μοντέλο της γκάμας της η οποία αναμένεται να εμπλουτιστεί και με καινούργια αυτοκίνητα.
Γιάννης Σκουφής
[ngg src=”galleries” ids=”4613″ display=”basic_thumbnail”]
