Σύνδεση

Ford

ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΕΝΑ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΠΡΙΟ;

Τα κάμπριο είναι κατά κανόνα δίθυρα, ανεξάρτητα από τα αν είναι διθέσια ή τετραθέσια. Ο λόγος η ακαμψία του αμαξωματος, που φυσικά μειώνεται όσο περισσότερα είναι τα ανοίγματα. Έτσι τα τετράθυρα ανοιχτά μοντέλα είναι ελάχιστα, ενώ π.χ. τα αγροτικά στη φαντασία…

Στη φαντασία αν δεν έχει βάλει το χέρι της η καλοφορνέζικη εταιρεία Newport Convertible Engineering, που ανοίγει ότι της πάνε οι πελάτες της. Από Rolls Royce, Maybach και Ferrari, μέχρι το F-150. Ναι το δημοφιλές στην άλλη πλευρά του Ατλαντικό θηριώδες πικ-απ της Ford, το μήκος του οποίου φτάνει σχεδόν τα 6,40 μέτρα.

FORD-F-150-CABRIO (10)

Γεγονός είναι πάντως πως το άνοιγμα του μεγάλου αγροτικού διευκολύνεται από την παρουσία ενός ξεχωριστού πλαισίου τύπου σκάλας, οπότε η αφαίρεση της οροφής, που επιπλέον είναι και σχετικά μικρή σε μήκος, δεν έχει ουσιαστικές επιπτώσεις στην ακαμψία. Σε αυτό συμβάλλει και η διατήρηση της μεσαίας κολώνας, που στηρίζει και τη μαλακή οροφή. Ο μηχανισμός της οποίας είναι ηλεκτρικός, την ανοίγει σε 13 δεύτερα και την κλείνει σε 10, ενώ όταν είναι διπλωμένη δεν ενοχλεί τη γραμμή του F-150.

Προκειμένου να γίνει η μετατροπή πηγαίνει κανείς το F-150 του στις εγκαταστάσεις της Newport Convertible Engineering -η οποία έχει υποκαταστήματα και στο Μίτσιγκαν, το Τορόντο, τη Μπαρτσελόνα και το Ντουμπάι- και το παίρνει με κουκούλα, έχοντας πληρώσει ένα σεβαστό ποσό που θα το μάθει επιτόπου.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo