Σε μια σημαντική αλλαγή που αντικατοπτρίζει το εξελισσόμενο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Ferrari αποκάλυψε ένα ορόσημο: το τρίτο τρίμηνο του 2023, τα υβριδικά οχήματα θα ξεπεράσουν σε πωλήσεις τα παραδοσιακά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Σύμφωνα με μια επίσημη έκθεση που μοιράστηκε με τους επενδυτές, η Ferrari παρέδωσε 3.459 αυτοκίνητα σε αυτή την περίοδο, σημειώνοντας μια αξιοσημείωτη αύξηση από το τρίτο τρίμηνο του 2022. Παραδόξως, το 51,3% αυτών των παραδόσεων ήταν υβριδικά αυτοκίνητα, ενώ το υπόλοιπο 48,7% ήταν αμιγώς βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
Η γκάμα προϊόντων της Ferrari για το 3ο τρίμηνο του 2023 περιελάμβανε εννέα μοντέλα εσωτερικής καύσης και τέσσερα υβριδικά, με τα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης να είναι παρόντα στις σειρές 296 και SF90.
Αυτά τα plug-in υβριδικά συνέβαλαν σημαντικά στην αυξημένη ζήτηση, αντιπροσωπεύοντας την πρώτη είσοδο της Ferrari σε αυτή την τεχνολογία (η LaFerrari δεν είχε θύρα φόρτισης).
Ενώ το ισχυρό SUV Purosangue με κινητήρα V12 και ο διάδοχος της 812 Superfast βρίσκονται στον ορίζοντα, η Ferrari αναγνωρίζει την ανάγκη προσαρμογής στους αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων.
Κατά συνέπεια, η μάρκα μεταβαίνει προς τα ηλεκτρικά οχήματα. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η Ferrari σχεδιάζει το 40% των οχημάτων της να παραδίδονται χωρίς κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ ένα επιπλέον 40% θα είναι υβριδικά.
Αυτή η στρατηγική στροφή ευθυγραμμίζεται με την ευρύτερη τάση της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση, αν και ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, τόνισε επίσης τις δυνατότητες των συνθετικών καυσίμων, υποδηλώνοντας ότι τα οχήματα εσωτερικής καύσης θα μπορούσαν να παραμείνουν σχετικά με βιώσιμες επιλογές καυσίμων.
