Έχοντας ήδη συμπληρώσει τρία χρόνια στην αγορά, ήρθε η ώρα για τη Ferrari Portofino να υποβληθεί σε ένα μικρό φρεσκάρισμα, όπως αρμόζει σε κάθε ντίβα της αυτοκίνησης. Έτσι λοιπόν και όπως είθισται η ανανεωμένη Portofino συνοδεύεται πλέον από το γράμμα «Μ» που προέρχεται από την λέξη «Modificata». O κινητήρας παραμένει το κλασικό διαμάντι της Ferrari, ο V8 των 3.900 κυβικών, με την απόδοσή του να έχει ανέβει από τους 600 στους 620 ίππους -όσοι και στη Roma δηλαδή- και τη ροπή να είναι πλέον 760 Nm.
Xάρη σ’ αυτή την αναβάθμιση βελτιώθηκαν και οι επιδόσεις, με το 0-100 να ολοκληρώνεται πλέον σε 3,45 δεύτερα, και το 0-200 σε 9,8 -η απερχόμενη χρειαζόταν ένα δευτερόλεπτο παραπάνω. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ./ ώρα.
Η μετάδοση της κίνησης γίνεται κλασικά στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη. Για πρώτη φορά μια ανοιχτή Ferrari εφοδιάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο που έχει 20% μικρότερο μέγεθος συμπλέκτη και 35% μεγαλύτερη ικανότητα μεταφοράς ροπής.
Στο εσωτερικό υπάρχουν βελτιώσεις στον διάκοσμο και στον εξοπλισμό ενώ το γνωστό Manettino στο τιμόνι έχει πλέον και Race Mode, έστω και αν αυτή η κούκλα μάλλον σε πολύ ειδικές περιπτώσεις θα αφήσει την ματαιοδοξία της πόζας για να κυνηγά τα δευτερόλεπτα μέσα σε μία πίστα.
