Καταρχήν από το όνομα, ή καλύτερα από το μήκος του ονόματός της -250 GT LWB California Spider Competizione- καταλαβαίνει κανείς πως πρόκειται για κάτι πολύ σπέσιαλ και πράγματι έτσι είναι. Κι αυτό γιατί η συγκεκριμένη Ferrari του 1959 με τον αριθμό πλαισίου 1603 GT είναι μια από τις μόλις 9 California Spider με κοντό μεταξόνιο και αλουμινένιο αμάξωμα. Κατασκευασμένο από την Scaglietti.
Παράλληλα είναι η πρώτη που είχε στάνταρ δισκόφρενα καθώς και εργοστασιακό μπλοκέ διαφορικό σε συνδυασμό με αγωνιστικό κιβώτο και ρεζερβουάρ 136(!) λίτρων. O κινητήρας της είναι ένας V12 με καρμπυρατέρ της Weber και αγωνιστική εξάτμιση της Abarth, ο οποίος αποδίδει 275 με 280 ίππους, περίπου 50 περισσότερους από τις στάνταρ LWB California Spider.
Αν στα παραπάνω προστεθεί και η 5η θέση της στον 12ωρο αγώνα του Sebring το 1960, αλλά και οι διακρίσεις της σε πολλούς διαγωνισμούς ομορφιάς ανά τον κόσμο, τότε η τιμή των 18 με 20 εκατομμυρίων δολαρίων, που αναμένεται να πιάσει σε δημοπρασία των Gooding & Company που θα γίνει προς τα τέλη του μήνα, ακούγεται λογική. Ειδικά με τις τιμές που αλλάζουν χέρια οι σπάνιες, ιστορικές Ferrari με αγωνιστικό pedigree…
Γιάννης Σκουφής
