Σύνδεση

F1

F1: Οι λόγοι για τα προβλήματα με τα λάστιχα στο Αζερμπαϊτζάν

Η αστοχία στα πίσω λάστιχα των Lance Stroll, Max Verstappen στο Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν που προφανώς επηρέασε και την εξέλιξή του, είχε σαν αποτέλεσμα την έρευνα και την ανάλυσή της από την Pirelli και τη FIA.

Μάλιστα η ανάλυση περιλάμβανε και τα ελαστικά άλλων μονοθεσίων που ήταν παρόντα στον αγώνα και είχαν καλύψει ίδια ή και περισσότερα χιλιόμετρα στο Μπακού.

Η έρευνα έδειξε πως δεν υπήρχε πρόβλημα παραγωγής ή ποιότητας σε κάποιο από τα ελαστικά, ενώ δεν υπήρχαν ούτε σημάδια κόπωσης ή παραμόρφωσης λόγω θερμικής καταπόνησης. Και στις δύο περιπτώσεις υπήρχε επικυκλικό κόψιμο, στο εσωτερικό πλαϊνό του ελαστικού, που μπορεί να οφείλεται στις συνθήκες χρήσης του σε συνδυασμό με τις αρχικές παραμέτρους εκκίνησης (ελάχιστη πίεση, μέγιστη θερμοκρασία στις κουβέρτες) που είχαν υιοθετηθεί.

Με βάση τα αποτελέσματα αυτής της ανάλυσης η Pirelli έστειλε σχετική αναφορά στη FIA και στις ομάδες. Η FIA και η Pirelli συμφώνησαν στην υιοθέτηση νέων πρωτοκόλλων που περιλαμβάνουν μια νέα αναβαθμισμένη, σύμφωνα με την οποία θα παρακολουθούνται οι συνθήκες λειτουργίας των ελαστικών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, ενώ εξετάζονται και άλλες ενέργειες.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured