Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Μαϊάμι: Κυριαρχία McLaren και Piastri

Η McLaren κυριάρχησε στο Grand Prix του Μαϊάμι με τον Oscar Piastri να ηγείται ενός επιβλητικού 1-2 για την ομάδα, μπροστά από τον Lando Norris και να γίνεται ο πρώτος οδηγός της ομάδας που πετυχαίνει τρεις νίκες στη σειρά μετά το Mika Hakkinen το 1999. Ο Max Verstappen, που ξεκίνησε από την pole position, περιορίστηκε στην τέταρτη θέση πίσω από τον George Russell.

Ο Piastri πέρασε μπροστά στον 14ο γύρο από τους 57, όταν προσπέρασε τον Verstappen στην πρώτη στροφή, εκμεταλλευόμενος την πίεση που άσκησε γύρω από την εξωτερική γραμμή. Ο Ολλανδός «μπλόκαρε» τα μπροστινά ελαστικά και παρέδωσε την πρωτοπορία. Ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη για τον Αυστραλό, που δείχνει πλέον σοβαρός διεκδικητής του τίτλου.

Ο Norris, που είχε χάσει θέσεις στην εκκίνηση μετά από επαφή με τον Verstappen, κατάφερε να ανακάμψει. Αν και διαμαρτυρήθηκε έντονα πως «με έσπρωξε εκτός, τι έπρεπε να κάνω, να πέσω στον τοίχο;», οι αγωνοδίκες δεν θεώρησαν ότι υπήρξε παρατυπία.

Στη συνέχεια πέρασε τον Verstappen στον 19ο γύρο και έκτοτε ακολούθησε τον ρυθμό του Piastri, χωρίς όμως να απειλήσει σοβαρά για τη νίκη.

Η McLaren φάνηκε από νωρίς να έχει ξεκάθαρο πλεονέκτημα ταχύτητας. Ο Piastri ξεκίνησε από την τέταρτη θέση, αλλά γρήγορα πέρασε την Mercedes του Andrea Kimi Antonelli. Ο Norris έκανε επίσης πρόοδο περνώντας τον Russell και επέστρεψε στο παιχνίδι.

Το εικονικό safety car για την απομάκρυνση συντριμμιών από επαφή Doohan – Lawson επέτρεψε την αναδιάταξη του ρυθμού. Στη συνέχεια, άλλο ένα VSC εμφανίστηκε λόγω της εγκατάλειψης του Oliver Bearman με μηχανικό πρόβλημα στη Haas. Αυτό έδωσε πλεονέκτημα σε όσους δεν είχαν ακόμα κάνει την αλλαγή ελαστικών.

Ο Russell, που ξεκίνησε με σκληρή γόμα, βγήκε κερδισμένος από τα πιτ και βρέθηκε μπροστά από τον Verstappen στην τρίτη θέση, την οποία και κράτησε ως το τέλος, ανεβαίνοντας στο βάθρο.

Ο Verstappen αντιμετώπισε πρόβλημα με την υπερθέρμανση και την φθορά των ελαστικών, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει σε ρυθμό. Η Red Bull έδειξε ξεκάθαρα πως δεν είχε την ισορροπία ούτε την απόδοση για να ανταγωνιστεί τη McLaren στο Μαϊάμι.

Εντυπωσιακός ο Alex Albon με τη Williams που τερμάτισε πέμπτος, μπροστά από τoν Antonelli. Η Ferrari αντιμετώπισε εσωτερική ένταση: ο Hamilton εγκλωβίστηκε πίσω από τον Leclerc για αρκετούς γύρους, παρότι είχε πιο μαλακά ελαστικά. Όταν επιτέλους του δόθηκε εντολή να περάσει, δεν πρόλαβε να φτάσει τoν Antonelli και η Scuderia επανέφερε τις θέσεις, με τον Leclerc να τερματίζει έβδομος και τον Hamilton όγδοος.

Ο Carlos Sainz πήρε την ένατη θέση με τη δεύτερη Williams, ενώ ο Yuki Tsunoda έκλεισε τη δεκάδα για τη Red Bull. Ο Ιάπωνας δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στα pits, αλλά τερμάτισε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Isack Hadjar, κρατώντας το τελευταίο βαθμό.

Η Alpine, η Sauber και η Aston Martin έμειναν μακριά από τις βαθμολογούμενες θέσεις. Η Sauber εγκατέλειψε με τον Gabriel Bortoleto λόγω προβλήματος στον κινητήρα, ενώ και οι Doohan και Lawson δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα μετά την αρχική τους επαφή.

Στη βαθμολογία οδηγών, ο Piastri διευρύνει τη διαφορά του στους 16 βαθμούς από τον Norris. Ο Verstappen υποχωρεί στην τρίτη θέση, 32 βαθμούς πίσω από την κορυφή. Ο Russell ακολουθεί άλλους έξι βαθμούς πίσω.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo

Η διαφήμιση της Jaguar συνεχίζει να προκαλεί

Featured

Grand Automotive Hellas: Ο Στήβεν Σίρτης αναλαμβάνει CEO

Dacia