Ο George Russell κατέκτησε την πρώτη του νίκη για το 2025 στον Καναδά, σε έναν αγώνα που ολοκληρώθηκε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, ενώ η McLaren είδε τα δύο μονοθέσιά της να συγκρούονται μεταξύ τους και τον Lando Norris να εγκαταλείπει.
Ο Russell διατήρησε την πρωτοπορία στην εκκίνηση, ξεκινώντας από την pole position, και καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα δεν απειλήθηκε ουσιαστικά από τον Max Verstappen. Με στρατηγική δύο pit stop, ο Βρετανός της Mercedes διαχειρίστηκε σωστά τον ρυθμό και τις στάσεις του, πραγματοποιώντας την τελική του είσοδο στα pit στον 43ο γύρο από τους 70. Από εκεί και μετά, κατάφερε να κρατήσει σε απόσταση τον Verstappen και να δώσει στη Mercedes την πρώτη της νίκη για φέτος.
Πίσω του, ο Verstappen περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, ενώ η μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου κρίθηκε στους τελευταίους γύρους. Ο νεαρός Andrea Kimi Antonelli έκανε την καλύτερη του εμφάνιση στη Φόρμουλα 1, προσπερνώντας μάλιστα τον Verstappen όταν εκείνος μπήκε στα pit. Παρότι στη συνέχεια δεν κατάφερε να τον απειλήσει ξανά, κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Oscar Piastri και να ανέβει για πρώτη φορά στο βάθρο, εξασφαλίζοντας και το 1-3 για τη Mercedes.
Η McLaren δεν είχε τον συνήθη ρυθμό και πλεονέκτημα στη φθορά των ελαστικών, παρά το γεγονός ότι το Circuit Gilles Villeneuve ευνοεί τη σωστή διαχείριση των πίσω ελαστικών. Ο Piastri, παρότι είχε πιο φρέσκα σκληρά ελαστικά, δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Antonelli και τελικά βρέθηκε υπό πίεση από τον Norris.
Ο Norris, μετά από μέτριες κατατακτήριες (7η θέση), ακολούθησε εναλλακτική στρατηγική ξεκινώντας με σκληρή γόμα και στην πορεία βρέθηκε πίσω από τον Piastri με σαφώς καλύτερο ρυθμό. Αφού τον πίεσε για αρκετούς γύρους, τον προσπέρασε στην φουρκέτα στον 46ο γύρο, αλλά οι δύο οδηγοί συνέχισαν δίπλα-δίπλα μέχρι το τελικό σικέιν. Ο Piastri κράτησε τη θέση του φρενάροντας αργότερα, αλλά στην ευθεία ο Norris επιχείρησε να κινηθεί από αριστερά σε κλείνον κενό, πέφτοντας πάνω στον team-mate του και στη συνέχεια στον τοίχο των pit, καταστρέφοντας την ανάρτηση.
Ο Norris ανέλαβε αμέσως την ευθύνη μέσω του team radio, λέγοντας πως «ήταν αποκλειστικά δικό μου λάθος», χάνοντας πολύτιμους βαθμούς στο πρωτάθλημα οδηγών.
Η Ferrari είχε άλλη μια απογοητευτική εμφάνιση, με τον Charles Leclerc να εξοργίζεται καθώς η ομάδα εγκατέλειψε μια εφικτή στρατηγική ενός pit stop. Παρ’ όλα αυτά, ο Μονεγάσκος τερμάτισε τελικά πέμπτος, μετά την εγκατάλειψη του Norris.
Ο Lewis Hamilton είχε έναν δύσκολο αγώνα, με χαμηλό ρυθμό που ακύρωσε την καλή του εμφάνιση στις κατατακτήριες. Τερμάτισε έκτος, πίσω από τον Leclerc, και σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρξε απώλεια κάθετης δύναμης λόγω επαφής με ένα… groundhog.
Οι Fernando Alonso και Nico Hulkenberg πήραν ξανά βαθμούς, τερματίζοντας έβδομος και όγδοος αντίστοιχα, σε μια δυναμική παρουσία στη μάχη της μεσαίας κατάταξης. Οι τελευταίοι βαθμοί κατέληξαν στον Esteban Ocon με τη Haas και στον Carlos Sainz με τη Williams, ο οποίος ανέκαμψε από τη 16η θέση στην εκκίνηση.
Αντίθετα, ο Alex Albon εγκατέλειψε στον 48ο γύρο λόγω προβλήματος στη μονάδα ισχύος της Mercedes, ενώ ο Liam Lawson της Racing Bulls αποσύρθηκε για λόγους οικονομίας κινητήρα, καθώς δεν υπήρχε προοπτική για βαθμούς.
Στο πρωτάθλημα οδηγών, ο Piastri αύξησε το προβάδισμά του από τον Norris στους 22 βαθμούς, ενόψει του επόμενου αγώνα στο Red Bull Ring, στην Αυστρία, σε δύο εβδομάδες.
