Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Βραζιλίας 2025: Το Interlagos γίνεται ξανά το κέντρο του κόσμου

Με τη σεζόν να μπαίνει στην τελική ευθεία και μόλις τέσσερις αγώνες να απομένουν, το Γκραν Πρι της Βραζιλίας αποκτά χαρακτήρα τελικού. Η μάχη για τον τίτλο είναι πιο ανοιχτή από ποτέ, με τους Lando Norris, Oscar Piastri και Max Verstappen να διεκδικούν κάθε διαθέσιμο βαθμό σε μια πίστα που σπάνια αφήνει τους πρωταγωνιστές της αλώβητους.

Ο αγώνας του Σάο Πάολο επιστρέφει στο θρυλικό Interlagos, με Sprint το Σάββατο στις 16:00 και κυρίως αγώνα την Κυριακή στις 19:00 ώρα Ελλάδας. Ο Norris φτάνει ως πρωτοπόρος της βαθμολογίας, έχοντας προβάδισμα μόλις ενός βαθμού από τον Piastri, ενώ ο Verstappen παραμονεύει 36 βαθμούς πιο πίσω, έτοιμος να εκμεταλλευτεί κάθε λάθος των αντιπάλων του.

Για τον Piastri, το GP της Βραζιλίας είναι κρίσιμο. Από το Zandvoort και μετά, ο ρυθμός του έχει πέσει αισθητά, οι στρατηγικές επιλογές δεν του βγήκαν και η ψυχολογία του μοιάζει να δοκιμάζεται. Το Interlagos όμως είναι μια πίστα που επιβραβεύει το θάρρος και προσφέρει πολλές ευκαιρίες ανατροπής. Ο Αυστραλός χρειάζεται ένα ισχυρό αποτέλεσμα για να επαναφέρει την πίεση στον teammate του και να αποδείξει πως η μάχη του τίτλου δεν έχει κριθεί.

Ο Verstappen, από την πλευρά του, γνωρίζει πως η θεωρητική του ελπίδα περνάει από έναν αγώνα με απρόοπτα. Έχει ήδη μειώσει τη διαφορά κατά 68 βαθμούς στους πέντε τελευταίους αγώνες και η Red Bull ελπίζει ότι η βροχή που προβλέπεται για το Σάββατο θα του προσφέρει το χάος που χρειάζεται για να επιστρέψει στο παιχνίδι. Το Sprint, υπό βροχή, είναι ένα σενάριο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του.

Η πίστα Autódromo José Carlos Pace, με μήκος 4,309 χιλιομέτρων και 71 γύρους συνολικής απόστασης 305,9 χιλιομέτρων, παραμένει μια από τις πιο απαιτητικές του καλενταριού. Οι δύο ζώνες DRS στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και μεταξύ των στροφών 3 και 4 προσφέρουν θεαματικά προσπεράσματα, ενώ το υψόμετρο των 800 μέτρων επηρεάζει την ισχύ των κινητήρων και την απόδοση των υβριδικών συστημάτων. Οι ανωμαλίες του οδοστρώματος, σε συνδυασμό με τη φύση των σύγχρονων μονοθεσίων ground effect, απαιτούν προσεκτικό στήσιμο στην ανάρτηση -με μαλακές ρυθμίσεις για πρόσφυση και αυξημένη σταθερότητα στις γρήγορες καμπές.

Η Pirelli φέρνει τις γόμες C2, C3 και C4, επιχειρώντας να περιορίσει τη φθορά που πέρυσι καθόρισε τη στρατηγική πολλών ομάδων. Η McLaren εμφανίζεται με μικρές μόνο προσαρμογές στο μονοθέσιο, δηλώνοντας ικανοποιημένη με τη συνολική ισορροπία του, ενώ η Red Bull συνεχίζει να εξελίσσει επιμέρους στοιχεία του RB21, παρά τη στροφή της προσοχής στο 2026.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μία μόνο ελεύθερη δοκιμή την Παρασκευή (16:30 ώρα Ελλάδας), το Sprint Shootout στις 20:30, το Sprint το Σάββατο στις 16:00 και τις κατατακτήριες στις 19:00. Ο αγώνας της Κυριακής ξεκινά στις 19:00 και αναμένεται να είναι ένας από τους πιο κρίσιμους της χρονιάς.

Σε μια σεζόν όπου οι ισορροπίες είναι οριακές, το Interlagos μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό. Για τον Norris, είναι η στιγμή να επιβεβαιώσει ότι μπορεί να αντέξει την πίεση του τίτλου. Για τον Piastri, η ευκαιρία να δείξει ότι δεν λύγισε. Και για τον Verstappen, ίσως η τελευταία του ευκαιρία να εκμεταλλευτεί τη βροχή και να ξαναμπεί στο παιχνίδι.

Νέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει από σήμερα 13 Σεπτεμβρίου – Ποια είναι τα νέα πρόστιμα

Featured

Citroen: Το νέο C3 απέκτησε και έκδοση βαν

Citroen

Το χακάρισμα που «γονάτισε» τη Jaguar Land Rover

Featured

BMW X1: Ριζική μεταμόρφωση με την «υπογραφή» Neue Klasse

BMW