Η Kia ετοιμάζει ακόμη ένα ηλεκτρικό «χτύπημα» που αναμένεται να ταράξει τα νερά της προσιτής ηλεκτροκίνησης. Στις 9 Ιανουαρίου, το κοινό θα αντικρίσει για πρώτη φορά την τελική μορφή του ολοκαίνουργιου EV2, του μικρότερου μέλους της ηλεκτρικής οικογένειας της κορεατικής μάρκας, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στο Brussels Motor Show.
Παρότι η εταιρεία κρατά χαμηλούς τόνους πριν τη μεγάλη αποκάλυψη, τρία teaser αποκαλύπτουν ήδη τις βασικές γραμμές που διατηρούνται σχεδόν αναλλοίωτες από το περσινό concept.
Το τετραγωνισμένο εμπρός μέρος, το χαρακτηριστικό «σπάσιμο» στη γραμμή των παραθύρων και η ελαφρώς αεροδυναμική κλίση της οροφής στο πίσω τμήμα επιστρέφουν σχεδόν αυτούσια. Μικρές διαφοροποιήσεις στα φώτα ημέρας μαρτυρούν την αναπόφευκτη προσαρμογή στην πραγματικότητα της παραγωγής.
Ωστόσο, οι πιο έμπειροι θα διακρίνουν και τις αναγκαίες υποχωρήσεις: το μακρύτερο εμπρός πρόβολο για την κάλυψη των κανονισμών ασφαλείας και την παρουσία συμβατικής μεσαίας κολόνας, που απομακρύνει το μοντέλο από την εικόνα του πρωτοτύπου.
Η Kia υπόσχεται «ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό», αν και οι ακριβείς λεπτομέρειες παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό μέχρι την επίσημη παρουσίαση. Στο concept, η δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων επέτρεπαν μια lounge διάταξη με εντελώς επίπεδο πάτωμα, κάτι που μένει να φανεί πόσο από αυτή τη φιλοσοφία πέρασε στα μοντέλα παραγωγής.
Σε επίπεδο τεχνολογίας, όλα δείχνουν πως το EV2 θα παραμείνει πιστό στη λογική των προσιτών ηλεκτρικών της μάρκας: 400βολτη αρχιτεκτονική φόρτισης και κίνηση αποκλειστικά εμπρός, ακόμη και σε σπορτίφ εκδόσεις.
Οι μπαταρίες και οι αποδόσεις δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να κινούνται σε επίπεδα αντίστοιχα του «αδερφού» Hyundai Inster.
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο 2026, με στόχο τιμής κάτω από τις 30.000 ευρώ, τοποθετώντας το EV2 σε ευθεία αντιπαράθεση με το Renault 4 E-Tech.
