Σύνδεση

Featured

Από πότε λέτε ότι υπάρχει το ESP και τη ζωή πόσων ανθρώπων έχει σώσει;

Tο ESP, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, θεωρείται δικαίως μια από τις πιο σημαντικές και ουσιαστικές εφαρμογές των ηλεκτρονικών στα αυτοκίνητα, επιβατικά και επαγγελματικά. Κι αυτό γιατί ελέγχει συνεχώς τη δυναμική κατάσταση του οχήματος και παρεμποδίζει είτε την έξοδο από το δρόμο, είτε αν δεν μπορεί να αποφευχθεί, τη σφοδρότητά της.

Με τον τρόπο αυτό περιορίζονται τα ατυχήματα και ειδικά τα σοβαρά και σώζονται ζωές. Με μετριοπαθείς υπολογισμούς περισσότεροι από 15.000 άνθρωποι οφείλουν τη ζωή τους στο ESP. Η εξέλιξη του οποίου ξεκίνησε αρχικά από την Bosch, η οποία στη συνέχεια συνεργάστηκε με τη Mercedes που το 1995 το συμπεριέλαβε στο κορυφαίο τότε κουπέ της, την S600. Ακολούθησαν η αντίστοιχη λιμουζίνα και η SL600.

Η καθιέρωση όμως τoυ ESP ξεκίνησε το 1997 με το τεστ ταράνδου της τότε καινούργιας Mercedes A-Class. Προκειμένου η γερμανική εταιρεία να την κάνει πιο σταθερή και ασφαλή το έκανε στάνταρ, ενώ μετά από δύο χρόνια η Audi επέλεξε την ίδια λύση έπειτα από μια σειρά ατυχημάτων με το ΤΤ της πρώτης γενιάς.

Στη συνέχεια τα πιο ακριβά μοντέλα ήταν αυτά που εξοπλίζοντας με το ηλεκτρονικό σύστημα που έσωζε ζωές και το οποίοι έγινε υποχρεωτικό για όλα τα καινούργια αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ανεξαρτήτως μεγέθους και τιμής, από το Νοέμβριο του 2011.

[ngg src=”galleries” ids=”5223″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi