Σύνδεση

AMG

Επιστρέφει ανανεωμένος ο θρυλικός V8 της Mercedes-AMG

Η Mercedes-AMG επαναφέρει τον κινητήρα V8, επιβεβαιώνοντας ότι η νέα CLE 63, που θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, θα διαθέτει έναν ολοκαίνουργιο ήπιο υβριδικό κινητήρα V8 twin-turbo.

Αυτό σηματοδοτεί την απομάκρυνση από το αμφιλεγόμενο τετρακύλινδρο plug-in υβριδικό σύστημα της τρέχουσας C63, το οποίο δυσκολεύτηκε να κερδίσει τους πελάτες και οδήγησε σε πτώση των πωλήσεων.

Ο νέος V8 θα εισάγει έναν νέο στροφαλοφόρο άξονα, βελτιώνοντας την απόκριση στο γκάζι και επιτρέποντας υψηλότερη κόκκινη γραμμή.

Θα έχει επίσης πιο συμπαγή στροφαλοθάλαμο, καθιστώντας δυνατή την τοποθέτησή του σε μοντέλα που δεν είχαν αρχικά σχεδιαστεί για V8, συμπεριλαμβανομένης της επόμενης γενιάς C63, η οποία αναμένεται το 2026.

Επιπλέον, θα ενσωματώσει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με ενσωματωμένη γεννήτρια-μίζα στο κιβώτιο ταχυτήτων για την ενίσχυση της ισχύος και της απόδοσης.

Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος PHEV των 2,0 λίτρων της σημερινής C63 αποδίδει 680 ίππους, αλλά η έλλειψη χαρακτήρα και η ακουστική του απήχηση αντιμετωπίστηκαν με έντονη κριτική.

Η προηγούμενη γενιά C63 S, με τον V8 twin-turbo κινητήρα της που παρήγαγε 510 ίππους, προσέφερε λιγότερη απόλυτη ισχύ, αλλά θεωρήθηκε αλλά προσέφερε περισσότερο συναίσθημα στην οδήγηση.

Δεδομένου ότι ο V8 με τον επίπεδο στροφαλοφόρο έχει έναν πιο ψηλό ήχο σε σύγκριση με τον παραδοσιακό ήχο της AMG, η μάρκα θα εισαγάγει τεχνητή ηχητική ενίσχυση για να αναδημιουργήσει τον βαθύ ήχο της εξάτμισης που συνδέεται με τα εμβληματικά της μοντέλα V8.

Πέρα από την αναβάθμιση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, η AMG σχεδιάζει να εισαγάγει μεγαλύτερη σχεδιαστική διαφοροποίηση μεταξύ των entry-level και των κορυφαίων μοντέλων, ενισχύοντας την εικόνα της για τις πολυτελείς επιδόσεις της.

Ο πρόεδρος της AMG, Michael Schiebe, έχει επίσης θέσει έναν φιλόδοξο στόχο πωλήσεων, με στόχο την αύξηση των ετήσιων παραδόσεων από 140.000 σε 200.000 μονάδες.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi