Η BYD ενισχύει την παρουσία της στην Ευρώπη με δύο νέα εργοστάσια, την προσθήκη plug-in υβριδικών μοντέλων και την είσοδό της στις premium και πολυτελείς κατηγορίες μέσω των Denza και Yangwang.
Το 2024, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε σχεδόν 50.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, τριπλασιάζοντας τις πωλήσεις της σε σχέση με το 2023.
Ωστόσο, παραμένει πίσω από την SAIC MG, που κατέχει την 20ή θέση στις πωλήσεις. Για να καλύψει τη διαφορά, η BYD λανσάρει το Atto 2, ένα μικρό SUV, και εισάγει plug-in υβριδικά μοντέλα, στοχεύοντας αγορές που παραμένουν επιφυλακτικές απέναντι στην ηλεκτροκίνηση.
Το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο στη Σέγκεντ, Ουγγαρία, ξεκινά παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025, ενώ το δεύτερο στη Σμύρνη, Τουρκία, ακολουθεί τον Μάρτιο του 2026.
Τα πρώτα μοντέλα που θα κατασκευαστούν θα είναι τα Dolphin και Atto 3, με δυνατότητα επέκτασης της παραγωγής στο Atto 2 και το Seagull.
Η Denza, που ιδρύθηκε σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz, έρχεται το 2025 για να ανταγωνιστεί τις premium γερμανικές μάρκες.
Το Denza Z9 GT, με έως και 1.000 ίππους και αυτονομία 630 χλμ., στοχεύει σε μοντέλα όπως η Porsche Taycan.
Η Yangwang θα λανσαριστεί το 2026 με το U8, ένα πολυτελές SUV που διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και αυτονομία 1.000 χλμ., ανταγωνιζόμενο τη Mercedes G-Class και το Land Rover Defender.
Με τη στρατηγική αυτή, η BYD φιλοδοξεί να εδραιωθεί ως σημαντικός παίκτης στην ευρωπαϊκή αγορά.
Το αν θα καταφέρει να ανταγωνιστεί τις κορυφαίες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, θα φανεί στο μέλλον.
