Σύνδεση

Featured

Δύσκολο να μείνεις από μπαταρία στα ηλεκτρικά

Τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δύσκολα αφήνουν τον οδηγό «ξεκρέμαστο» στη μέση του δρόμου λόγω άδειας μπαταρίας.

Σύμφωνα με πρακτικό τεστ του γερμανικού περιοδικού τεχνολογίας c’t και της ADAC, η πλειονότητα των μοντέλων διαθέτει πολυεπίπεδες προειδοποιήσεις και ένα κρυφό περιθώριο αυτονομίας, εξασφαλίζοντας ότι ο οδηγός έχει τον χρόνο να αντιδράσει εγκαίρως.

Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε σε έξι ηλεκτρικά μοντέλα (VW ID.3, Tesla Model Y, Kia EV6, Volvo XC40, BYD Seal, Nio EL6), τα οποία οδηγήθηκαν από το 30% έως την πλήρη ακινητοποίηση.

Οι πρώτες προειδοποιήσεις εμφανίζονται συνήθως όταν η υπολειπόμενη αυτονομία πέσει στα 70-80 χλμ. – αν και το BYD Seal και το Volvo XC40 ειδοποιούν αργότερα.

Όταν η φόρτιση φτάσει στο 10%, ενεργοποιούνται λειτουργίες εξοικονόμησης ενέργειας που περιορίζουν επιτάχυνση και ταχύτητα.

Ακόμη και όταν η ένδειξη πέσει στο 0%, τα περισσότερα αυτοκίνητα προσφέρουν μερικά «κρυφά» χιλιόμετρα – έως και 10 – πριν σταματήσουν τελείως.

Ο συντάκτης του c’t, Sven Hansen, τονίζει ότι εφόσον ο οδηγός λάβει υπόψη τις προειδοποιήσεις, δεν κινδυνεύει να ακινητοποιηθεί.

Τα στατιστικά της ADAC ενισχύουν την εικόνα αυτή: τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν μένουν συχνότερα από μπαταρία σε σχέση με τα συμβατικά.

Αντίθετα, όταν παρουσιάζουν προβλήματα, αυτά είναι τεχνικής φύσης. Το συμπέρασμα είναι ότι, με υπεύθυνη χρήση, η «εξάντληση μπαταρίας» παραμένει σπάνια και προβλέψιμη περίπτωση.

Το νέο Dacia Bigster στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Dacia

Skoda Favorit Concept: Το comeback ενός ιστορικού μοντέλου

Featured

Αυτό είναι το νέο Jeep Cherokee

Featured

Η BMW παίρνει κεφάλι από τη Mercedes στα μεγάλα

BMW