Aν και ο περισσότερος κόσμος μαθαίνει τώρα για την ηλεκτροκίνηση, η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μαζί μας εδώ και δεκαετίες. Οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες πειραματίστηκαν από νωρίς μαζί της, αλλά οι τεχνολογίες της εποχής δεν μπορούσαν να οδηγήσουν σε τίποτα πιο μαζικό.
Για την Peugeot το πρώτο της σημαντικό ηλεκτρικό μοντέλο παρουσιάστηκε μέσα στον Πόλεμο, το 1941 και ονομαζόταν VLV (Vehicule Leger de Ville, ή , Light City Vechicle).
To συγκεκριμένο μικρό αυτοκίνητο ήταν αποτέλεσμα της ανάγκης να υπάρξουν μικρά οχήματα για τις ανάγκες των μετακινήσεων μέσα στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Το VLV ήταν στην παραγωγή από τον Ιούνιο του 1941 έως και τον Φεβρουάριο του 1943.
Η συνολική του παραγωγή έφθασε στα 377 οχήματα, οπότε μιλάμε για κάτι αρκετά σπάνιο σήμερα. Επρόκειτο για ένα διθέσιο μικρό κάμπριο, με τις μπαταρίες να είναι μία συστοιχία από τέσσερις 12βολτες, που ήταν βαλμένες κάτω από το εμπρός κάλλυμα.
Το ηλεκτρικό μοτέρ κινούσε τους εμπρός τροχούς ενώ η αυτονομία του έφθανε με το ζόρι τα 80 χιλιόμετρα αν ο οδηγός κατάφερνε να κινηθεί με μέγιστη ταχύτητα 35 χλμ/ώρα!
