Σύνδεση

Dacia

Dacia 2026: Νέα μοντέλα, υβριδική στροφή και προσιτή ηλεκτροκίνηση

Το 2026 προδιαγράφεται ως χρονιά-σταθμός για τη Dacia, η οποία ετοιμάζεται να ανανεώσει ουσιαστικά τη γκάμα της και να διευρύνει την παρουσία της σε νέες κατηγορίες. Η στρατηγική της μάρκας κινείται σε δύο άξονες: την είσοδο σε νέα segments και την εκτεταμένη υιοθέτηση υβριδικών και ηλεκτρικών τεχνολογιών, χωρίς να χάνεται ο παραδοσιακός προσανατολισμός στο χαμηλό κόστος.

Κεντρικό ρόλο θα έχει το C-Neo, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που θα τοποθετηθεί στη μικρομεσαία κατηγορία. Αναμένεται στα τέλη του 2026 και θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault. Με μήκος περίπου 4,6 μέτρα, fastback σχεδίαση και ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος, θα δίνει έμφαση στη λειτουργικότητα και στους χώρους.

Στο εσωτερικό προβλέπονται ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη infotainment έως 10 ίντσες. Η γκάμα κινητήρων θα περιλαμβάνει mild hybrid, full hybrid, εκδόσεις διπλού καυσίμου βενζίνης-υγραερίου, ακόμη και τετρακίνητες εκδόσεις. Η κορυφαία Hybrid-G 150 4×4 αναμένεται με τιμή εκκίνησης κοντά στα 20.000 ευρώ.

Παράλληλα, η Dacia θα παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό νέας γενιάς, με προσωρινή ονομασία Evader. Πρόκειται για ένα κόμπακτ μοντέλο μήκους περίπου 3,8 μέτρων, βασισμένο στο Renault Twingo, με σχεδίαση mini crossover. Η αυτονομία εκτιμάται στα 250 χιλιόμετρα WLTP, ενώ η τιμή αναμένεται γύρω στα 18.000 ευρώ, καθιστώντας το ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά της αγοράς.

Στη συνέχεια, τα Duster και Bigster θα αποκτήσουν νέα υβριδική έκδοση με συνδυασμό κινητήρα βενζίνης-υγραερίου και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, αποδίδοντας συνολικά 150 ίππους και τετρακίνηση. Το Sandero θα ανανεωθεί στις αρχές του 2026 με φρέσκια εμφάνιση, αναβαθμισμένο εσωτερικό και νέες εκδόσεις κινητήρων, ενώ για πρώτη φορά η έκδοση Stepway θα προσφέρεται και ως full hybrid 155 ίππων.

Τέλος, το Jogger θα ακολουθήσει αντίστοιχη αναβάθμιση, με νέο υβριδικό σύστημα 155 ίππων και μεγαλύτερη δεξαμενή υγραερίου, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την αυτονομία. Συνολικά, η Dacia δείχνει αποφασισμένη να επεκτείνει τη γκάμα της με λύσεις που συνδυάζουν τεχνολογία, πρακτικότητα και χαμηλό κόστος.

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia

Αυτή η Ferrari 512 BBi είναι ένα θηρίο των ‘80s

Featured