Το 2024 υπήρξε καθοριστική χρονιά για την CUPRA, με τη μάρκα να πετυχαίνει σημαντικά ορόσημα παρά τις προκλήσεις της αγοράς.
Με τη μεγαλύτερη προϊοντική επέλαση στην ιστορία της, η CUPRA εδραίωσε τη θέση της ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ενώ έθεσε τις βάσεις για την παγκόσμια εξάπλωσή της.
Μεταξύ των κυριότερων λανσαρισμάτων ήταν το CUPRA Terramar, ένα σπορ SUV που συνδυάζει πρωτοποριακό σχεδιασμό και εξαιρετικές επιδόσεις, καθώς και το CUPRA Tavascan, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV coupe της εταιρείας.
Το CUPRA Formentor υιοθέτησε μια νέα σχεδιαστική γλώσσα που το καθιστά ακόμα πιο εμβληματικό, ενώ το CUPRA Born VZ ολοκληρώνει την προϊοντική γκάμα με μια πιο ισχυρή και αποδοτική ηλεκτροκίνητη επιλογή. Η μάρκα κατέγραψε 179.100 παραδόσεις αυτοκινήτων, σημειώνοντας αύξηση 5,3% συγκριτικά με το 2023.
Στον τομέα της παγκόσμιας επέκτασης, η CUPRA έκανε σημαντικά βήματα με την έναρξη σχεδίων για είσοδο στην αμερικανική αγορά, μέσω συνεργασιών όπως με το Penske Automotive Group.
Παράλληλα, η δημιουργία των CUPRA City Garages σε ζωντανές μητροπόλεις ενισχύει την παγκόσμια απήχηση της μάρκας.
Η CUPRA Tribe, ένα δίκτυο δημιουργικών συνεργατών, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της μοναδικής ταυτότητας της μάρκας.
Οι συνεργασίες περιλάμβαναν τον σκηνοθέτη J.A. Bayona, το Fundació Joan Miró, και το Primavera Sound, ενώ η μάρκα εισήλθε στη Formula E σε συνεργασία με την Kiro Race Co.
Η ανανέωση της συνεργασίας με την F.C. Barcelona ως Επίσημο Αυτοκίνητο και οι πρωτοβουλίες για την υποστήριξη της τέχνης και του αθλητισμού ενισχύουν τη θέση της CUPRA ως μία lifestyle μάρκα πέρα από τα αυτοκίνητα.
Παρά τις δυσκολίες, όπως οι αυξημένοι δασμοί της Ε.Ε. στα ηλεκτρικά οχήματα, η CUPRA πέτυχε τους στόχους της χάρη στους εργαζομένους, τους πελάτες και την υποστήριξη της κοινότητάς της.
Με σύνθημα «Το μέλλον είναι ηλεκτρικό», η μάρκα ετοιμάζεται για ένα συναρπαστικό 2025, διατηρώντας τη δέσμευση για καινοτομία, αυθεντικότητα και συναισθηματική σύνδεση με την κοινότητά της.
