Σύνδεση

Porsche

Cayenne Electric: Η πιο δυνατή Porsche όλων των εποχών είναι ηλεκτρική!

Η Porsche περνά σε μια νέα εποχή ηλεκτρικής υπεροχής με την ολοκαίνουργια Cayenne Electric, ένα SUV που δεν αρκείται στο να ακολουθήσει τις εξελίξεις — τις υπαγορεύει.

Πρόκειται για την τρίτη αμιγώς ηλεκτρική πρόταση της μάρκας μετά τις Taycan και Macan Electric, και αναμένεται να λανσαριστεί το 2026, συνυπάρχοντας με τις θερμικές και υβριδικές εκδόσεις της αγαπημένης σειράς.

Στην κορυφή της γκάμας δεσπόζει η Cayenne Turbo Electric, ένα πραγματικό ηλεκτρικό «θηρίο» με 1.156 ίππους και 1.500 Nm ροπής.

Η επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, τιμή που θυμίζει supercar, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα.

Η βασική έκδοση, από την άλλη, με 408 ίππους και αυτονομία έως 642 χιλιόμετρα WLTP, αποδεικνύει ότι η Porsche δεν θυσιάζει την πρακτικότητα στον βωμό των επιδόσεων.

Στον πυρήνα της εξέλιξης βρίσκεται η νέα πλατφόρμα PPE, με δύο πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη, σύστημα ανάκτησης ενέργειας έως 600 kW και έξυπνη τετρακίνηση μεταβλητής κατανομής ροπής.

Η ανάρτηση Active Ride, η τετραδιεύθυνση, τα κεραμικά φρένα και το ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων διαμορφώνουν ένα SUV ικανό να συνδυάζει άνεση, δυναμική ακρίβεια και εκτός δρόμου δυνατότητες.

Και τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με μια νέα μπαταρία 113 kWh, με προηγμένη ψύξη και ταχεία φόρτιση έως 400 kW στα 800 Volt.

Με αυτό το σύστημα, η φόρτιση 10%–80% διαρκεί λιγότερο από 16 λεπτά, ενώ η Porsche εισάγει και επαγωγική φόρτιση μέσω ειδικής πλάκας, απαλλάσσοντας τον οδηγό από τα καλώδια. Η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης επιτυγχάνεται ήδη στους 15°C — στοιχείο που ενισχύει την καθημερινή πρακτικότητα.

Σχεδιαστικά, η Cayenne Electric διατηρεί τον αναγνωρίσιμο χαρακτήρα της Porsche, με αεροδυναμικό συντελεστή 0,25, αυξημένο μήκος (4.985 mm) και μεταξόνιο 3.023 mm.

Το εσωτερικό εξελίσσεται σε έναν ψηφιακό θάλαμο πολυτέλειας, με το πιο πλούσιο σύνολο οθονών που έχει παρουσιάσει η μάρκα. Ξεχωρίζει το head-up display 87 ιντσών με επαυξημένη πραγματικότητα και το σύστημα «Mood Modes» με εννέα φωτιστικά σενάρια. Τα καθίσματα προσφέρουν μασάζ, εξαερισμό, θέρμανση — ακόμα και ηλεκτρικές ρυθμίσεις για τους πίσω επιβάτες.

Η πρακτικότητα παραμένει παρούσα με ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων και χώρο αποσκευών έως 1.588 λίτρα. Η παραγωγή θα γίνεται στη Σλοβακία, με την Porsche να φιλοδοξεί να συνεχίσει την εμπορική επιτυχία ενός μοντέλου που έχει ξεπεράσει τα 1,5 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2002.

Στην Ελλάδα, η Cayenne Electric αναμένεται το καλοκαίρι του 2026. Η βασική έκδοση κοστίζει 111.968 ευρώ, ενώ η Turbo Electric φτάνει τις 175.248 ευρώ — τιμές ανταγωνιστικές σε σχέση με τις θερμικές και υβριδικές παραλλαγές, που παραμένουν ακριβότερες.

Με ισχύ supercar, τεχνολογίες αιχμής και ηλεκτρική αυτονομία κορυφής, η νέα Cayenne Electric διεκδικεί τον τίτλο του πιο ολοκληρωμένου μεγάλου ηλεκτρικού SUV της εποχής.

Ποια γνωστά μοντέλα της καταργεί η BMW;

BMW

Οδηγούμε το νέο Audi Q3 στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Audi

Η ακριβότερη Bugatti όλων των εποχών αλλάζει χέρια

Bugatti

Dacia Bigster G-140: Υβριδικό με υγραέριο και μεγάλη αυτονομία

Dacia