Σύνδεση

BMW

BMW: πτώση κερδών, μείωση μοντέλων

Τα πράγματα από οικονομικής άποψης τουλάχιστον δεν πάνε καλά για τη BMW στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε, μιας και ανακοίνωσε μείωση των κερδών κατά 20%.

Η αιτία, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας του Μονάχου, είναι οι επενδύσεις και το κόστος της κατασκευής των υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων, καθώς και για τις τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών ρύπων.

Γενικά το 2019 τα κέρδη της BMW, μεγαλομέτοχοι της οποίας είναι η οικογένεια Quandt, θα υποχωρήσουν σημαντικά το 2019. Οι Quandt πάντως έχουν δει και την αξία των μετοχών τους να κατακρημνίζεται, μιας και από το 2015 η αξία τους έχει μειωθεί κατά 47%, απόρροια της αποτυχημένης θητείας του Harald Krueger. Ο οποίος αποχωρεί από τη θέση του το Νοέμβριο, έχοντας προλάβει να παραιτηθεί πριν τον αποπέμψουν.

Πέρα από οικονομικές απώλειες η BMW είχε σημαντικές απώλειες και σε έμψυχο δυναμικό, καθώς πολλά κορυφαία στελέχη της αποχώρησαν, δείγμα και αυτό της εποχής Krueger, πηγαίνοντας στους άμεσους ανταγωνιστές της.

Προκειμένου να περιοριστούν, όσο γίνεται τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα, πολλά μοντέλα της γκάμας θα σταματήσουν. Ήδη έχει καταργηθεί η τρίθυρη σειρά 1 καθώς και η σειρά 3 GT, ενώ θα ακολουθήσουν η Z4 που παρά το ότι παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες οι πωλήσεις της ήταν ευθύς εξαρχής εξαιρετικά χαμηλές, η ανοιχτή έκδοση της σειράς 2, η σειρά 8 που επίσης κινείται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα από πλευράς ζήτησης πλην της Grand Coupe, ενώ η ναυαρχίδα της μάρκας, η σειρά 7, θα είναι διαθέσιμη πλέον μόνο στην έκδοση Long με το μακρύ μεταξόνιο.

Κάποια από αυτά τα μοντέλα πάντως θα αντικατασταθούν στο μέλλον από τα ηλεκτρικά που ετοιμάζει η BMW, που παρότι ήταν πρωτοπόρος στο συγκεκριμένο τομέα έχει μείνει πλέον αρκετά πίσω.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo