Σύνδεση

BMW

BMW M2 CS: Η πιο σκληροπυρηνική M2 που έγινε ποτέ

Η BMW αποκαλύπτει την κορυφαία και πιο οδηγοκεντρική έκδοση της σειράς M2, την M2 CS, με σαφή στόχευση στις επιδόσεις και ξεκάθαρο τεχνολογικό δανεισμό από τις μεγαλύτερες αδελφές M3 και M4.

Με 530 ίππους και αυστηρά πίσω κίνηση, η νέα CS υπόσχεται καθαρή οδηγική εμπειρία και πίστας, χωρίς εκπτώσεις στην άνεση.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος 3λιτρος εξακύλινδρος biturbo με δύο μονές τουρμπίνες (mono-scroll), ο οποίος πλέον αποδίδει 530 ίππους και 650 Nm, φτάνοντας τις προδιαγραφές της M4 Competition xDrive.

Όλη η δύναμη μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου M Steptronic, με δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας.

Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, ή 3,5 δευτ. με τη μέθοδο “1-foot rollout”, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 302 χλμ./ώρα με το στάνταρ πακέτο M Driver.

Το πλαίσιο έχει δεχθεί στοχευμένες βελτιώσεις, όπως χαμήλωμα κατά 8 χλστ., επαναρρυθμισμένη ανάρτηση και 10 επίπεδα ελέγχου ολίσθησης, ενώ διατηρείται η προσαρμοζόμενη ανάρτηση, το ενεργό διαφορικό και το ηλεκτρονικά παραμετροποιήσιμο τιμόνι.

Η CS εξοπλίζεται με λειτουργίες πίστας, όπως το M Drift Analyser και το M Laptimer, για να παρακολουθεί ο οδηγός τις επιδόσεις του.

Οι σφυρήλατοι τροχοί (19” εμπρός, 20” πίσω) είναι βαμμένοι σε ματ χρυσό-μπρονζέ, ενώ οι ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες στην οροφή, πίσω πόρτα και διαχύτη μειώνουν το βάρος.

Το βάρος δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά θα είναι χαμηλότερο από τα 1.700 κιλά της απλής M2.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το ανθρακόνημα, τα καθίσματα Merino με φωτιζόμενο λογότυπο CS, και το τιμόνι Alcantara με κόκκινη ένδειξη.

Το Curved Display περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα 12,3” και οθόνη infotainment 14,9”, με λειτουργικό BMW OS 8.5 και πλήρη συνδεσιμότητα.

Η παραγωγή θα είναι περιορισμένη και θα γίνει στο Μεξικό, με τιμή εκκίνησης στη Γερμανία τις 115.000 ευρώ.

Οι βασικές αγορές είναι ΗΠΑ, Γερμανία και Κίνα, με τις πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη να ξεκινούν τέλη καλοκαιριού 2025.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Ευχάριστος πονοκέφαλος για την Toyota η ζήτηση στα υβριδικά

Featured

Skoda Elroq RS: Το πιο γρήγορο μοντέλο της μάρκας με 340 άλογα

Featured