Σύνδεση

BMW

BMW Group: Ανάμεικτα συναισθήματα για το 2025

Παρά τη συνολική αύξηση των πωλήσεων του BMW Group κατά 0,4% το δεύτερο τρίμηνο του 2025, η βασική φίρμα BMW παρουσίασε πτώση 2,6% στις παραδόσεις, φτάνοντας τα 550.700 οχήματα.

Τη διαφορά έκαναν οι υπόλοιπες μάρκες του Ομίλου, με την BMW M να σημειώνει άνοδο 7,8%, τη Mini να εκτοξεύεται κατά 33,1% και τη Rolls-Royce να αυξάνει κατά 9,4% τις πωλήσεις της.

Η BMW Motorrad με τις μοτοσικλέτες ωστόσο, κατέγραψε πτώση 8%. Συνολικά, το BMW Group πούλησε 621.271 οχήματα το Q2, ενώ στο πρώτο εξάμηνο του έτους, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 0,5%.

Από την πλευρά της ηλεκτροκίνησης, τα νέα ήταν ενθαρρυντικά: τα plug-in υβριδικά σημείωσαν άνοδο 29% στο εξάμηνο, ενώ οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών και PHEV αυξήθηκαν κατά 18,5%.

Ειδικά τα BEV σημείωσαν άνοδο 15,7% στο πρώτο εξάμηνο και 2,9% στο Q2.

Ανά γεωγραφική περιοχή, η BMW αντιμετώπισε δυσκολίες στην Κίνα, με πτώση 13,7% (166.700 οχήματα), αν και λιγότερο έντονη από τους ανταγωνιστές Mercedes (-19%) και Porsche (-28%).

Στην Ευρώπη καταγράφηκε αύξηση 10,1% και στις ΗΠΑ οριακή άνοδος 1,4%.

Το μεγάλο στοίχημα πλέον είναι η άφιξη της νέας γενιάς «Neue Klasse», που καλείται να ανανεώσει ριζικά την εικόνα και τις επιδόσεις της BMW.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Οδηγούμε το EX5, το πρώτο μοντέλο της Geely στην Ελλάδα (Video)

Featured

Renault 4 Savane 4×4: Ηλεκτρικό και περιπετειώδες

Featured

BYD: Νέα έκδοση Seal U DM-i με ηλεκτρική αυτονομία 125 χιλιομέτρων

BYD