Σύνδεση

BMW

BMW Group: Ανάμεικτα συναισθήματα για το 2025

Παρά τη συνολική αύξηση των πωλήσεων του BMW Group κατά 0,4% το δεύτερο τρίμηνο του 2025, η βασική φίρμα BMW παρουσίασε πτώση 2,6% στις παραδόσεις, φτάνοντας τα 550.700 οχήματα.

Τη διαφορά έκαναν οι υπόλοιπες μάρκες του Ομίλου, με την BMW M να σημειώνει άνοδο 7,8%, τη Mini να εκτοξεύεται κατά 33,1% και τη Rolls-Royce να αυξάνει κατά 9,4% τις πωλήσεις της.

Η BMW Motorrad με τις μοτοσικλέτες ωστόσο, κατέγραψε πτώση 8%. Συνολικά, το BMW Group πούλησε 621.271 οχήματα το Q2, ενώ στο πρώτο εξάμηνο του έτους, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 0,5%.

Από την πλευρά της ηλεκτροκίνησης, τα νέα ήταν ενθαρρυντικά: τα plug-in υβριδικά σημείωσαν άνοδο 29% στο εξάμηνο, ενώ οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών και PHEV αυξήθηκαν κατά 18,5%.

Ειδικά τα BEV σημείωσαν άνοδο 15,7% στο πρώτο εξάμηνο και 2,9% στο Q2.

Ανά γεωγραφική περιοχή, η BMW αντιμετώπισε δυσκολίες στην Κίνα, με πτώση 13,7% (166.700 οχήματα), αν και λιγότερο έντονη από τους ανταγωνιστές Mercedes (-19%) και Porsche (-28%).

Στην Ευρώπη καταγράφηκε αύξηση 10,1% και στις ΗΠΑ οριακή άνοδος 1,4%.

Το μεγάλο στοίχημα πλέον είναι η άφιξη της νέας γενιάς «Neue Klasse», που καλείται να ανανεώσει ριζικά την εικόνα και τις επιδόσεις της BMW.

Νέα Corvette E-Ray: Υβριδική, τετρακίνητη και… αθόρυβη!

Chevrolet

Νέο Peugeot 308: Αισθητική και τεχνολογική αναβάθμιση

Featured

Πως η Xiaomi δίνει μαθήματα στη… Ferrari

Featured

Νέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει από σήμερα 13 Σεπτεμβρίου – Ποια είναι τα νέα πρόστιμα

Featured