Παρά τη συνολική αύξηση των πωλήσεων του BMW Group κατά 0,4% το δεύτερο τρίμηνο του 2025, η βασική φίρμα BMW παρουσίασε πτώση 2,6% στις παραδόσεις, φτάνοντας τα 550.700 οχήματα.
Τη διαφορά έκαναν οι υπόλοιπες μάρκες του Ομίλου, με την BMW M να σημειώνει άνοδο 7,8%, τη Mini να εκτοξεύεται κατά 33,1% και τη Rolls-Royce να αυξάνει κατά 9,4% τις πωλήσεις της.
Η BMW Motorrad με τις μοτοσικλέτες ωστόσο, κατέγραψε πτώση 8%. Συνολικά, το BMW Group πούλησε 621.271 οχήματα το Q2, ενώ στο πρώτο εξάμηνο του έτους, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 0,5%.
Από την πλευρά της ηλεκτροκίνησης, τα νέα ήταν ενθαρρυντικά: τα plug-in υβριδικά σημείωσαν άνοδο 29% στο εξάμηνο, ενώ οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών και PHEV αυξήθηκαν κατά 18,5%.
Ειδικά τα BEV σημείωσαν άνοδο 15,7% στο πρώτο εξάμηνο και 2,9% στο Q2.
Ανά γεωγραφική περιοχή, η BMW αντιμετώπισε δυσκολίες στην Κίνα, με πτώση 13,7% (166.700 οχήματα), αν και λιγότερο έντονη από τους ανταγωνιστές Mercedes (-19%) και Porsche (-28%).
Στην Ευρώπη καταγράφηκε αύξηση 10,1% και στις ΗΠΑ οριακή άνοδος 1,4%.
Το μεγάλο στοίχημα πλέον είναι η άφιξη της νέας γενιάς «Neue Klasse», που καλείται να ανανεώσει ριζικά την εικόνα και τις επιδόσεις της BMW.
