Σύνδεση

Featured

Το Toyota GR Yaris και με καύσιμο υδρογόνο

Αναζητώντας την επόμενη ημέρα στα εναλλακτικά καύσιμα η Toyota επενδύει πολλά στο υδρογόνο και τις ενεργειακές κυψέλες. Και για να δείξει πόσο πολύ εμπιστεύεται αυτή την τεχνολογία παρουσίασε ένα πειραματικό GR Yaris να χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο.

Η όλη τεχνογνωσία προέρχεται από το Mirai που ήδη βρίσκεται σε παραγωγή, διατηρώντας όλο το κύκλωμα παροχής και χρήσης του υδρογόνου.

Η διαφορά εδώ έγκειται στο γεγονός ότι αντί για την χρήση ενεργειακών κυψελών για την δημιουργία ηλεκτρικής ενέργειας, στο GR Yaris υπάρχει ο κλασικός κινητήρας υδρογόνου.

Η χρήση υδρογόνου ως καύσιμο σε θερμικούς κινητήρες βρίσκεται ακόμα στα σπάργανα αν και τα πρώτα δείγματα γραφής από μία αγωνιστική Corolla στην Ιαπωνία είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Μάλιστα φέτος θα συμμετάσχει σε ένα τοπικό πρωτάθλημα, με την εταιρία να θέλει να συγκεντρώσει εμπειρίες και τεχνογνωσία από το απαιτητικό περιβάλλον της αγωνιστικής χρήσης.

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος με αυτόν των κανονικών μοντέλων παραγωγής, ένα τρικύλινδρο σύνολο δηλαδή των 1,6 λίτρων, αλλά υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στο σύστημα παροχής του καυσίμου που στην περίπτωση αυτή είναι το εξαιρετικά δύσκολο στην διαχείρισή του υδρογόνο.

Σύμφωνα με την Toyota το υδρογόνο δείχνει εξαιρετικά χαρακτηριστικά καύσης, με μηδενικούς ρύπους αλλά και καλή απόκριση σε αγωνιστική οδήγηση αφού δεν υπολείπεται σε αίσθηση από ένα θερμικό μοτέρ ενώ παράγει και εξαιρετικό ήχο.

Με το υδρογονοκίνητο GR Yaris η Toyota θέλει να υπογραμμίσει την δέσμευσή της για εξέλιξη της τεχνολογίας με επίκεντρο το υδρογόνο και μέσω της αγωνιστικής δράσης να δείξει ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια για εφαρμογή και σε καθημερινές συνθήκες σε μία ευρύτερη κλίμακα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peugeot E-208 GTi: Η επιστροφή του θρύλου στην ηλεκτρική εποχή

Featured

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Τα έκαναν… μαντάρα με τα ονόματα των ηλεκτρικών

ΕΙΔΗΣΕΙΣ